דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך לפתח יכולות-על של האדם?

איך לפתח יכולות-על של האדם?

שאלה: פוטורולוג (עתידן) ופיזיקאי ידוע מיטיאו קאקו, שערך ראיון עם מדענים וחוקרים שונים, הגיע למסקנה שהודות לטכנולוגיות אנחנו נעים לקראת סופר-עתיד, שבו התקנים ומכשירים חדשים יוכלו לעזור לנו להפוך להיות טובים יותר.

תשובתי: אם היינו יכולים במקום טלפונים לחלק לכולם מכשירים שהיו משפיעים עלינו להיות כל הזמן טובים יותר, זה היה רעיון טוב.

הערה: אנחנו מדברים על כך שאפשר למספר את האדם, למספר את הזיכרונות שלו…

תשובתי: אפשר לעשות כל מה שתרצה, אבל אם לא תתקן את בני האדם, עתיד אנושות יהיה עתיד נורא. היום אנחנו כבר נמצאים על סף מצב כזה, שאם לא נתחיל להיתקן בהתאמה לאפשרויות הטכנולוגיות שלנו, נביא את עצמנו לעולם שבו כולם ירצו לקחת כדור ולמות.

מעלינו עובד סופר-מחשב ענק. זה נצחי, זה נכון! זה השכל העליון, הבורא, ואנחנו כאן שום דבר וכלום! כל מה שמתרחש איתנו, נעשה על ידו כדי שנבין ונכיר באפסיות שלנו ונרצה להתחבר איתו, ומתוך הדרגה שלו, נראה את החיים שלנו.

שאלה: מה זה סופר-אדם?

תשובתי: סופר-אדם, זה אדם שקולט וסופג לתוכו את תכונות הבורא. ואם אני הופך את עצמי לאוסף של כל המידע העולמי, אני רק אהפוך להדיוט.

בואו נעלה רוחנית מכדור הארץ הזה! אנחנו נשאר להתקיים עליו באופן זמני, בגופים שלנו, ואילו אנחנו עצמנו נתחיל לעלות ברוחנו, על ידי השגה! אנחנו נראה דרגה אחרת של מידע, של פעולות, שלא שייכת לעסקים הארציים שלנו. היום אנחנו כבר יכולים לתאר אותה.

בואו נעלה לדרגת ההנהגה שלנו, שממנה אנחנו מנוהלים ונתחיל לראות ולרכוש מושגים והגדרות אחרות לגמרי, נפחים אחרים, הגבלות אחרות. אין שם שום דבר ארצי. ומשם כבר נראה לאן אנחנו יכולים להתקדם. אבל זהו ממד אחר לחלוטין! לא אותו ממד שמורכב מארבעה מרכיבים, אלא משהו אחר.

הערה: באחד המאמרים שלך אתה כותב שאין סופיות, זו כמות אין סופית של קשרים בין נברא לבורא.

תשובתי: בלתי מוגבלת, הכוונה שאין קשרים נפרדים בין הבורא לנבראים, כל מי שלא יהיה ואיך שלא יהיה, כולם מתמזגים יחד לאחד יחיד שלם. אין כבלים, הכול מתמזג למערכת אחת.

שאלה: האלמנט המקשר לנוירונים נקרא אקסונים. ומהו האלמנט המקשר בקשר בלתי מוגבלים?

תשובתי: הם אינם, הם נעלמים. המצב הופך להתמזגות, להתלכדות, כאשר אין הבדל בין המנהל והמנוהל, הם עד כדי כך משלימים זה את זה, שהם הופכים לאחד שלם, וכך הם נקראים "אחד".

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 29.5.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest