דף הבית / כללי / איך לנצל את כל הפוטנציאל של המוח שלי?

איך לנצל את כל הפוטנציאל של המוח שלי?

שאלה: אומרים, שהאדם מנצל בסך הכול 5% מהפוטנציאל של המוח שלו. האם ניתן להניח, שזה מספיק כדי לשרת את הצרכים הבהמיים האישיים שלנו, אבל אם עובדים למען כל החברה, אז מתגלים כל יתר 95%?

תשובתי: לעבוד למען החברה, זה להתעלות מעל האגואיזם ולקבל את המטרות שמועילות לכל החברה לצורך השגת המטרה הסופית כדי שהחברה תהפוך לאינטגרלית וגלובלית. כאשר החברה תתעלה מעל האגואיזם ותעבוד רק בכוונה אלטרואיסטית, אז נתחיל לנצל הרבה יותר מאשר 5% מהפוטנציאל שלנו.

שאלה: בעיקרון, אם עלי לפתור לבד בעיה אישית קטנה, אז מספיק לי פוטנציאל מינימלי. אבל נניח שצריך לפתור בעיה כמו מגפה, וקבוצות של מדענים משתדלות למצוא חיסון לנגיף, האם יחד הם יכולים להתחבר למוח גלובלי ולפתור את הבעיה הזאת?

תשובתי: אני לא חושב שזה אפשרי, מפני שהם כולם אגואיסטים, וכל אחד עובד על פי האינטרסים שלו. לשם כך הם חייבים להתעלות מעל עצמם, לאהוב זה את זה ולהתכלל זה בזה.

שאלה: איך בכל זאת ניתן להשתמש בפוטנציאל הגדול שלנו, אם אנחנו  מנצלים רק 5%?

תשובתי: לשם כך עלינו לעלות למעלה מהטבע האגואיסטי שבתוכו נולדנו, ולרכוש טבע אחר, אלטרואיסטי, "ואהבת לרעך כמוך". אז תוכל להתאחד עם אחרים לאחד, יחיד, שלם, לשׂכל אחד, לרצון אחד. כל הנתונים הפנימיים שלכם יהיו משותפים וכל אחד יעבוד לטובת כולם.

מתוך תוכנית טלוויזיה "עידן שלאחר נגיף הקורונה", 30.04.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest