דף הבית / חינוך, ילדים / איך לנהל את העולם האינטגרלי?

איך לנהל את העולם האינטגרלי?

laitman_2011-07-26_2958_w.jpg

שאלה: איך אתה מתאר לעצמך אפשרות שממשלת העולם תנהל את כל האנושות בכל תחומי פעילותה כדי שהתעשייה וחלוקת המשאבים יהיו הוגנים, אם אפילו במסגרת מדינה אחת אנחנו מוצאים כזה בלגן?

תשובה: בשיטה הרגילה זה בלתי אפשרי. מספרים, שלנין בזמנו, היה המום כשהבין איזו ביורוקרטיה הוא חייב לבנות כדי לחשב ולתכנן את כל המערכות של קיום המדינה. אף מחשב לא יכול לחשב את זה. אבל איך אנחנו נוכל להגיע לחברה מקושרת, אינטגרלית, שנמצאת בקשרים הדדיים שלמים, שבה כל החלקים משלימים זה את זה, בערבות, שבחברה הזאת לא מייצרים שום דבר מיותר, והכול נמצא באיזון מושלם עם הטבע?

משיגים את זה כשיוצאים לשלב הבא של ההתפתחות – הרגשת האיחוד (תודעה קולקטיבית, "מטריצה"). בניסיונות להתחבר אנחנו מושכים עלינו "אור מקיף" , אנחנו מגלים את המערכת של רשת הקשר בינינו (הכלי של הנשמה). מכיוון שכל אחד נכלל באיחוד הזה (ערבות הדדית), אז כל אחד מרגיש מייד את כל ההרגשות של כולם, נעלמת ההפרדה ל"אני" – "אחרים" – "אנחנו", ויש אחד שלם (בגימטריה זה נקרא "הכולל", 1+ , כללי ). זה לא אנחנו, כי "אנחנו" – זה רק הסך הכול הפשוט שלנו, "הכולל" זה הכוח העליון, הבורא, שמתגלה מהסך הכול שלנו.

דווקא בזכות הרגשת הכוח הזה, אנחנו נוכל בקלות, באהבה ובלי שגיאות מיותרות להתקשר בינינו. כתוב: "יעשה שלום במרומיו, הוא יעשה שלום עלינו". שלום מהמילה "שלמות", ומהמילה "השלמה".

ידיעות קודמות בנושא:
שותפות וביטוי עצמי
פרידה מהאגו
מדינת הערבות ההדדית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest