דף הבית / חכמת הקבלה / איך לחדור למחשב של הבריאה?

איך לחדור למחשב של הבריאה?

חכמת הקבלה מדברת רק על גילוי של המערכת העליונה, שנסתרת בתוך הטבע שלנו. מאחורי אותו הטבע שאנחנו רואים, מרגישים ומגלים בחמשת החושים שלנו, ישנה מערכת שמנהלת אותנו, את כל החיים האלו ואת כל ההתפתחות שלנו.

בגילוי הזה עוסקת חכמת הקבלה. היא מסבירה כיצד נבראנו, התפתחנו וכיצד אנחנו קיימים, בזכות המערכת הזאת של הכוח העליון, ואיזה מצב בסופו של דבר עלינו להשיג.

כל המערכת הזאת נקראת אלוקים. אלוקים או הטבע, זה אותו הדבר (בגימטריה א-להים=טבע), זה מצביע על כך שיש להן את אותה המהות. רק שבמילה הטבע, לא מתכוונים לטבע הגשמי הסובב אותנו, אלא למערכת עצומה שחלק קטנטן ממנה מגולה לנו, ואילו 99.9% ממנה נסתר.

המדענים גם מאשרים, שהם מגלים רק חלק מזערי ממה שמתרחש במציאות. אבל הם מקווים שבהמשך התפתחות המדע, הם יגלו את הנסתר. אבל ישנן שכבות במערכת הטבע, שלא נוכל לגלות בחושים הגשמיים שלנו אף פעם, מפני שהם מוגבלים, הם בסך הכול חמישה חושים, וכן ישנם מכשירים שאנחנו מייצרים, כדי להרחיב את טווח התדרים שלהם.

כאן דרושה לנו שיטה נוספת, חדשה, כיצד לגלות את אותה המערכת הנסתרת, בה מסתתרת ההנהגה העליונה, שמפתחת אותנו. מתוך המערכת הזאת, נוכל בעצמנו לראות, להרגיש ולגלות, מהו הגורל שלנו, מה מניע אותנו, האם יש לנו בחירה חופשית בכל מה שאנחנו עושים, או שזה רק נדמה לנו, אבל בעצם איננו חופשיים, אנחנו רק מממשים את רצונו של איזה כוח, איזה רצון, של תוכנית מיוחדת.

שאלה: האם המערכת הזאת מנהלת את החיים שלי ואת החיים של כולנו, עכשיו ובכל הזמנים?

תשובתי: ודאי! זוהי מערכת כוללת ומושלמת שבתוכה אנחנו קיימים, כמו בתוך מחשב ענק שקובע עבורנו הכול, הוא משנה אותנו ומעביר אותנו דרך מצבים שונים, מתחילת הבריאה ועד סופה.

שאלה: האם חכמת הקבלה חוקרת את המחשב הענק הזה?

תשובתי: כן. היא מגלה לנו את המציאות כולה, כולל העולם הזה והעולם העליון. היא מסבירה כיצד אנחנו עוברים בין חמשת העולמות, וכיצד אנחנו משיגים את המצב הסופי. אדם שמתחיל להכיר ולהשיג את המערכת הזאת, נקרא מקובל.

שאלה: כיצד הידע וההשגה הזאת משפיעה על חיי האדם, מה היא נותנת לו?

תשובתי: כשהאדם מכיר ומשיג את המערכת העליונה, האדם מגלה את כל הכוחות שמפעילים אותו ואת התוצאות של כל פעולותיו. הוא מגלה האם הפעולות שלו מתוכננות מלמעלה או שהוא יכול להכניס לתוכן את המרכיב החופשי והעצמי שלו. האם החיים האלה הם "משחק מכור", כאילו שהוא נמצא באיזו מכונה ואין מה לעשות בקשר לזה? יכול להיות שמישהו צופה בו ועוקב אחריו מבחוץ, מבצע בו כל מיני תרגילים וניסויים, והוא לא יודע על זה ורק מבצע בעולם הזה את רצון העליון? או שמהעולם שלנו הוא יכול להשיג מצב שבו הוא מוסיף משהו מעצמו ואפילו יותר מזה, אז הוא יכול לגלות את רצון העליון ולחייבו לעסוק בו, בצורה שהוא בוחר בעצמו? את כל זה האדם מגלה.

שאלה: אתה רוצה לומר שישנה איזו מערכת שמנהלת אותי? עכשיו, ברגע זה ממש?

תשובתי: לא רק עכשיו, אלא תמיד! היא מעל לזמן, תנועה ומקום.

שאלה: אבל אינני מרגיש אותה. אינני מרגיש שמישהו מנהל אותי. אני בעצמי מנהל את עצמי!

תשובתי: האם אתה מרגיש כיצד מתנהג הגוף שלך, כיצד הוא מנוהל? לא. יש לו תוכניות פנימיות והוא פועל כמו איזה מנגנון. אינך מרגיש זאת, אבל יש בתוכו כמות אין סופית של מצבים ותהליכים.

שאלה: היה נדמה לי שהמוח מנהל את הגוף שלי?

תשובתי: זה רק נדמה לך. את הגוף שלך מנהלת תוכנה הרבה יותר מורכבת.

שאלה: מי מנהל אותי?

תשובתי: אותו מחשב ענק, הכוח העליון, שמנהל לא רק אותך אלא את כולם יחד, את כל המציאות.

שאלה: אבל מה הוא רוצה מהחיים שלי?

תשובתי: הכוח העליון רוצה שתגלה אותו ותהפוך להיות שותף מלא שלו. זה אומר שאז תגלה מהי מטרתו, עד כמה הכוח הזה גדול, מושלם, נצחי וטוב.

שאלה: כיצד אנחנו יכולים לחדור לתוך המחשב הענק הזה?

תשובתי: לשם כך אתה צריך להיות "האַקֵר" מוכשר.

שאלה: אילו האקרים "פורצים" את המחשב הזה?

תשובתי: אלו שלומדים את חכמת הקבלה יכולים לחדור לתוך המחשב הזה, לתוך המערכת העליונה.

מתוך תוכניתי ברדיו FM103, מתאריך 12.4.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest