דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / איך לחבר את 7 מיליארד חלקי הכלי השבור?

איך לחבר את 7 מיליארד חלקי הכלי השבור?

laitman_2009-05-27_8216_70.jpg

שאלה: למה אנשים רבים מסרבים להכיר במשבר? מהו השורש הרוחני של הסירוב הזה?

תשובה: ברור שאנשים רבים מעוניינים להסתיר את מה שקורה ועושים כמיטב יכולתם לשם כך. הם לא מדברים על העובדות בגלל הפחד מהתוצאות. הרי הממשלות לא יכולות להציע שום פתרון ממשי, והמצב הזה עלול להוביל למהומות.

בסופו של דבר הכול תלוי בהפצת חכמת הקבלה, שיטת תיקון האדם. עלינו להצליח להעביר לתודעת האנשים שהמשבר הזה אינו מקרי, שיש לו מטרה – תיקון הקשר בינינו. כל עוד לא נבין את המטרה הזאת, המשבר לא ייגמר.

בפעם הראשונה בהיסטוריה, מתגלה בעולמנו מערכת כללית של הנשמות. הרי המצב הנוכחי בעולם הוא לא סתם משבר, אלא גילוי הקשר בינינו. כל הסבל שבעולם קורה רק בגלל שהקשר הזה, שהוא קשר מוחלט ובלתי ניתן לניתוק, מקולקל על ידי האגואיזם שלנו. לכן אין לנו אפשרות אחרת להיפטר מהסבל, אלא לתקן את הקשר הזה, לחבר את חלקי הכלי השבור.

אנשים צריכים להבין שאין בעולם הזה כוח שמסוגל לתקן את הריחוק בינינו, את האגואיזם שלנו. אנחנו נמצאים בתוך האגואיזם ולא מסוגלים למשוך את עצמנו החוצה. אנחנו חייבים למצוא אותו כוח חיצוני שיוכל להפוך את האגואיזם לאהבה והשפעה.

הכוח המתקן והמשנה הזה הוא אותו כוח עליון שיצר את האגואיזם. והוא זה שגם צריך לתקן אותו. רק חוכמת הקבלה מאפשרת לנו למשוך אלינו את הכוח העליון המתקן הזה!

פוסטים קודמים בנושא:
המשבר הוא גילוי השבירה
אנחנו כמו דגים ברשת
סימנים לביאת המשיח
ידיעות נוספות במדורים: המשבר הכלכלי העולמי, אדם הראשון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest