דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / איך להביא את האור לכולם?

איך להביא את האור לכולם?

ניתן לתאר את מבנה העולם בצורה של פירמידה, שבה נמצאות מספר שכבות. למעלה נמצאים האנשים עם הנקודה שבלב (•). אנשים כאלה חיו בכל הזמנים ונמשכו להשפעה, מפני שב"לב" שלהם, כלומר ברצון לקבל שלהם, קיימת "נקודה", רצון רוחני. בעזרת שתי המושכות האלה הם יכולים להתקדם קדימה, בעזרת הסביבה, כדי להזמין על עצמם את השפעת כוח ההשפעה.

לכל השאר אין נקודה שבלב. הרצונות שלהם מכוונים לתענוגים האגואיסטיים הרגילים. אך לאחר שאנחנו מתמלאים באור, הוא עובר גם לשכבה הבאה.

כאן קיימים כל מיני סוגי בני אדם, כולל המדענים, שיכולים לקבל מהר יותר את המסר אודות העולם האינטגרלי. מתוך המחקרים שלהם הם כבר מבינים את צדקתנו, ואנחנו צריכים לראות אותם כשותפים שלנו. אדם חכם רואה את מה שקורה ומבין שהוא צריך לתמוך בגישה האינטגרלית, מאחר והטבע העמיד אותנו בפני עובדה שלא ניתן לברוח ממנה. וישנם אלפים כאלה: מדענים, כלכלנים, סוציולוגים, מדעני מדינה וכן הלאה. אנחנו צריכים כל הזמן לשתף איתם פעולה.

חוץ מזה, ישנם "האנשים החזקים של העולם הזה" – הפוליטיקאים, בעלי ההון וכן הלאה. אנחנו יכולים להגיע אליהם בעקיפין, בעזרת אותם המדענים, שיאמתו את הבעיה שניצבת בפניהם: מצד אחד, מלחמות ו"בלגאנים" קטלניים, ומהצד השני, איחוד מתוך הכרח. כך יופיע אצלנו קהל יעד נוסף שאפשר יהיה לדבר איתו: האליטה הפיננסית והפוליטית, שיש לה מה לאבד.

מעבר לזה, יש לפוליטיקאים ולבעלי ההון בעיה נוספת: מתחילים לשנוא אותם. הרי ברחוב יש משבר, ואילו הם עומדים ליד ההגה. עד לא מזמן העושר הזמין יחס של כבוד, אבל עכשיו הוא מתחיל להיות שנוא. התופעה הזאת עוד מעט תחריף עד לברוטליות, והם ירגישו את הלחץ הכבד שלה.

וכאן אנחנו, יחד עם המדענים, יכולים להציע להם את הפיתרון: היות ואין ברירה אחרת, צריך לגשת לשינויים הדרגתיים בחברה. אל תעשו שום תנועות חדות, רק תנהיגו את החינוך הגלובלי. היום זה נחוץ ביותר.

כך אנחנו מגיעים עד לשכבה העיקרית של הפירמידה, עד לעם, עד להמונים, שאותם צריך, מה שנקרא, "להושיב על ספסל הלימודים", כלומר לספק להם את מערכת החינוך של חוקי העולם החדש.

וזה מאוד פשוט לעשות את זה. הרי תוך זמן קצר האבטלה תשבור את כל השיאים, והכלכלה תיעצר, חוץ מהמנגנונים שמספקים את הצרכים הבסיסיים. כבר היום רבים מפסיקים לבזבז כסף על מותרות. המון בני אדם יישארו בחוסר מעש, ואותם נצטרך לשלוח ללמוד. זאת תהיה העבודה שלהם. אדם שעובד בסיפוק הצרכים ההכרחיים אינו נבדל במאומה מאדם שמקבל חינוך אינטגרלי.

בהדרגה תיבנה המערכת: נניח שכולם עובדים חצי יום, ואת החצי השני של היום הם מקדישים ללימודים, ומתוך זה תיקבע המשכורת.

כך כל הפירמידה תעבור להתאמה לדרישות הרשת הגלובלית שאליה העולם מתחיל להיכנס.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מצווה אחת", 07.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ללמוד כדי שיהיה לחם
חוזרים לבית הספר
השפעת הסביבה, יחד עם ההארה הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest