דף הבית / כללי / איך אפשר לעצור ילדים רוצחים?

איך אפשר לעצור ילדים רוצחים?

הערה: בעולם מתרחשים הרבה מאוד אירועים טראגיים. באמריקה בפרט, אומרים: "אנחנו לא יודעים כיצד לעצור רציחות המוניות שמבוצעות על ידי ילדים. כל אירוע מוריד את סף האירוע הבא. היום אנו מוצאים את עצמנו במרכז של השתוללות מואצת של רציחות המוניות. ההשתוללות נמשכת, וכל פעם אנשים חדשים מהרהרים על ביצוע של רציחות המוניות, כדי להסב את תשומת הלב לטינה, לעלבונות וחוסר שביעות רצון שלהם".

תגובתי: זוהי הסיבה לכל מיני אירועים, אנשים רוצים להסב את תשובת הלב לעצמם, כדי ששאר בני האדם יראו שהם נמצאים במבוי סתום, בעימות או סכסוך לא פתור ואף אחד לא יכול לעזור לפתור אותו.

הערה: מדענים אומרים: "היום אנחנו צופים, שבהשתוללות הזאת משתתפים בנים שבעבר התעסקו עם כימיקלים במרתפים של בתיהם. כעת הבעיה היא לא שיש המון בנים עם התלהבות מופרזת, אלא שיש הרבה מאוד בני אדם, שלא זקוקים להתלהבות יתר כדי לבצע כאלה רציחות המוניות".

תגובתי: זו תוצאה מכך שבני אדם לא מבינים את משמעות חייהם, של מה עומד לפניהם. הם מחפשים מוצא מהקיום חסר התכלית שלהם ולא מוצאים. הם רוצים למשוך תשומת לב לעצמם, ולא מבינים כיצד. אנשים מנסים לפתור סכסוכים ותסכולים פנימיים ולא מוצאים דרך. הם מסתכלים על הוריהם ורואים את חייהם הקשים וחסרי הערך. הם מסתכלים על בני גילם ורואים שמהצד זה נראה משעמם. הדור שלנו כבר מוכן לעבור לדרגת ההתפתחות הבאה, להבנת הטבע, להרגשת הכוחות שמנהלים אותנו, ליציאה למרחב חוץ-אגואיסטי, מרחב אחר. ואילו אנחנו עדיין נמצאים כאן וזה מדכא אותנו מאוד.

המצב הזה יימשך עד שבני אדם יבינו, שיש מוצא למרחב אחר, לספירה אחרת, למציאות אחרת. הבנים האלה מטבעם הם לא טיפשים, לא מזיקים, לא פושעים. פשוט פועל בתוכם לחץ פנימי, שדוחף אותם לצאת לדרגה הבאה, אבל הם לא מבינים היכן היא ואיך לצאת.

שאלה: מה צריך ללמד את האדם?

תשובתי: עלינו ללמד את האדם את הדרך לצאת מתוך הפרדיגמה של העולם שלנו, מהמצב שבו אנחנו מרגישים את הסרט שמסתובב במוחנו, עלינו לשנות את התוכנית.

בכל המדינות בעולם יהיו עוד הרבה עימותים וסכסוכים מסוג זה. זה צריך להביא למשבר כללי של האנושות, עד אשר היא תאמר: "מספיק! כל מה שעשינו נכון להיום רע ומוביל למבוי סתום. עלינו לבחור בדרך אחרת. כיצד עלינו לעלות מעל מה שאנחנו עושים? אנחנו יכולים להמשיך לעשות זאת אבל אין צורך, זו דרך לשום מקום."

וכאן חכמת הקבלה צריכה לתת את התשובה שלה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 15.11.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest