דף הבית / אקטואליה / איטליה, מרכז ההגירה

איטליה, מרכז ההגירה

הערה: בקיץ השנה איטליה יכולה להפוך למרכז הגירה במימדים תנ"כיים שייתכן שיגיעו אליו 600 אלף בני אדם. בקניה נסגרים מחנות הפליטים הגדולים ביותר בעולם, וכל מי שנמצא שם, יזרום לאיטליה דרך לוב. אם ליוון חוצים סורים, עירקים ואפגנים, אז לאיטליה יברחו מניגריה, גמביה, סומליה ואריתראה. מתוכננת כניסה המונית לאירופה שאיש אינו יכול לעצור.

התייחסותי: אני סבור, שהאפשרות היחידה עבור האירופאים והפליטים היא להקשיב לְמה שאומרת חכמת הקבלה בקשר לזה, ואז זה ישפיע על רוחם ויעזור להם להתקרב ביניהם. זה אפשרי, אבל רק אם יש רצון חזק מאוד, הבנה ומימוש. אין דרך אחרת! מפני שאם הם יישארו עם האגו האירופאי הליברלי מצד אחד, ועם האגו הערבי הלאומי מצד שני, זה יוביל את שני המחנות להתנגשות ולכיבוש של אירופה.

הערה: האירופאים, בעיקרון אומרים: "חבריא, בואו נחייה בשלום ובידידות".

התייחסותי: גם הערבים אומרים: "אם תהפכו למוסלמים נחיה בידידות ושלום".

שאלה: לְמה אתה מתכוון במושג קשר שאותו צריך לבנות?

תשובתי: לבנות קשר, הכוונה להתעלות מעל לכל הניגודים והסתירות ולהתחיל לעצב תוכנית חדשה לגמרי לצורך שיתוף פעולה הדדי בין בני האדם, כדי שהם יוכלו להרגיש מקושרים הדדית לחלוטין. אם לא, זה יתממש בכל מקרה אבל בדרך רעה מאוד, שבה אנחנו נפחד זה מזה, לא נוכל לשוחח ולא להביט זה על זה. או להיפך, נעשה כך שיהיה לנו טוב, לצורך זה חייבים להתעלות מעל לניגודים, גישה זו לגמרי לא מובנת לאנשים, היא מוסברת רק על ידי חכמת הקבלה ודווקא היא עוסקת במימושה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 15.5.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest