דף הבית / המשבר ופתרונו / איחולים לשנת 2017

איחולים לשנת 2017

שאלה: האם בעתיד יהיו יותר בני אדם שישיגו רוחניות?

תשובתי: בסופו של דבר, כל בני האדם ישיגו את המצב הרוחני. אני מאחל לכם שכבר בשנת 2017 תשיגו זאת. אל תסמכו, לא על חיזויים למיניהם ולא על תחזיות אסטרולוגיות. אל תאמינו בשום עתיד אחר פרט לעתיד שאתם תיצרו בעצמכם, למרות שאתם מאוד רוצים להאמין בו, עתיד אחר לא קיים.

הכול תלוי רק באיחוד בינינו. אנחנו יכולים לסדר הכול בכזאת צורה, שלכולם באמת יהיה טוב. האנושות עושה הכול, פרט לדבר אחד, היא לא מתקדמת לקראת איחוד. התפקיד שלנו להוכיח לכל העולם, שנחוץ לנו רק איחוד נכון, שווה ופשוט. וכל עוד אנחנו לא הולכים בדרך הזאת, הקרקע נשמטת מתחת לרגלינו. אנחנו רואים, מה מתרחש היום. בקרוב לאף אחד לא תהיה עבודה, לא יהיה צורך, לא לעבוד ולא להרוויח שכר. כמו שנאמר בתורה: "הכול יהיה די והותר, אבל כולם יהיו רעבים. יהיה שפע מוחלט, אבל כולם ילכו ערומים. האדם יוכל להפיק הכול מהטבע, אבל כולם יהיו חולים". וזה יקרה אם לא נתחיל להתאחד בינינו.

אני מקווה שהשנה הנכנסת תבהיר לנו את המצב הזה, ואנחנו סוף סוף נבנה חברה נכונה, נעלה קצת גבוה יותר מעל לדעות הקדומות שלנו ונבין שכולנו מהווים חלקיקים של נשמה אחת יחידה. אם אנחנו נחבר אותם, תיווצר נשמה כללית שנקראת אדם, שתתקיים כבר בממד אחר, בדרגה אחרת, בנצחיות ובשלמות. את זה אני מאחל לכולם. אני מקווה מאוד, שהשנה הזאת תאיר את עינינו, ותאפשר לנו להבין בצורה חדה יותר דרך השׂכל הקהה, אפוף העשן וה"סתום" שלנו, מה מתרחש, היכן אנחנו ומה קורה איתנו. ואז לא יהיה צורך להסביר שום דבר לאף אחד, הכול יהיה ברור לכולם.

בואו ננסה לפזר את הערפל בלבבות ובראשים שלנו ולהיות קרובים יותר זה לזה! בריאות! הצלחה! ועתיד שאותו נבנה בעצמנו!

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 1.1.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest