דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איזון פירושו בריאות

איזון פירושו בריאות

שאלה: מהו האיזון בין כוח הקבלה וכוח הנתינה?

תשובה: אנחנו רואים את האיזון בתוך הגוף שלנו בכל המערכות של הטבע. בזה תלויה הבריאות שלנו, האיזון באקלים, בכל מיני המערכות בחברה, בכלכלה.

איזון, פירושו בריאות. איזון קיים בכל מיני הרמות: בדרגת ה"דומם" – מביא לנו רוגע, בדרגת ה"צומח" וה"חי" – בריאות. איזון הוא תמיד דינמי, מאיזון קטן ליותר גדול.

אנחנו צריכים להסתכל על המדרגות. לדוגמה, תפוח שמתפתח, מתפתח מאיזון קטן לאיזון יותר גדול ועוד יותר גדול, עד שנעשה בשל. אבל גם בדרגות הקודמות, בכל מצב ומצב הוא היה נמצא באיזה שהוא איזון חלקי, ואז היה מתגלה בו חוסר איזון כלפי המצב הבא ואז מתפתח, וכך קורה התהליך של ההתפתחות.

לכן, אנחנו צריכים לראות מה עכשיו עלינו לעשות כדי לאזן את עצמנו, במצב שאנחנו, כל האנושות, כמו איזה שהוא פרי רקוב, איזה כוח חסר לנו לאיזון? ואז אנחנו רואים שאנחנו צריכים להוסיף את כוח ההשפעה לכוח האגו, כוח הקבלה שלנו. ואם אנחנו נאזן בין שני הכוחות הללו אז אנחנו נחיה בבריאות, בשלום במשפחה, במדינה, בכל העולם. זה הדבר היחיד שחסר לנו.

ולכוח ההשפעה אפשר להגיע רק על ידי הסביבה הנכונה, שתלמד כל אחד ואחד איך לרכוש את כוח ההשפעה. שהוא עוזר לי בחיים האישיים ואחר כך בחיים החברתיים ואחר כך בחיים של כל האנושות, בכל הציוויליזציה שלנו.

מתוך התכנית "חיים חדשים", שיחה 12, 10.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אנושות, מי אנחנו?
ההבדל המשמעותי של החיים החדשים
לקבלת התשלום תעברו לרוחניות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest