דף הבית / אהבה / זוגיות / אור שלי, ראי, תספר ותראה לי את כל האמת

אור שלי, ראי, תספר ותראה לי את כל האמת

אני צריך להגיע למצב כזה, כדי לאהוב את כל מה שיש בבן/בת זוג שלי, כמו אימא כלפי הילד שלה שלא עושה חישובים ואוהבת אותו בלא סייג, מה שהוא לא יעשה. הוא בשבילה הכי יפה, הכי מוצלח, הכי טוב מכולם, היא מכסה באהבתה את כל פשעיו, את כל החסרונות.

קודם כל, אני צריך ללמוד להסתכל על הבן/בת זוג שלי בכזאת נקודת מבט, ואז אני אראה את היופי שלו/ה, ולא את ההשתקפות של האגו שלי. כי בדרך כלל אני רואה דווקא את התכונות השליליות, שלמעשה אינן שייכות לו/ה, אלא נובעות מהיחס שלי אליו/ה. אותו האגו שאני מעביר על השותף שלי לחיים, הוא זה שמצייר לי את כל הדמויות השליליות האלה.

אני לומד להיות אובייקטיבי, בלתי תלוי באגו שלי. אם אני מכסה את כל הפשעים על ידי האהבה, אז הודות לכך, אני יוצא החוצה מתוך עצמי, מעבר לגבולות של האינטרסים של העור, של הגוף שלי ומתחיל להתעלות מעל לאגו שלי. ואז אני רואה מציאות חדשה, שהיא כלל אינה רעה.

"על כל פשעים תכסה אהבה", והם אינם קיימים יותר! וזה לא מפני שאני עצמתי עליהם את עיניי, כמו אימא שאוהבת את הילד שלה באהבה אינסטינקטיבית עיוורת. זה שאני בעצמי נטרלתי את האגו שלי, איפשר לי לראות עולם טוב. כי כוח הטוב נמצא מחוצה לי, ואילו כוח הרע נמצא בתוכי.

יוצא, שהמציאות מתחלקת לשני חלקים. חלק אחד, בתוכי עצמי, איפה שמהלידה עצמה חי היצר הרע הטבעי. ואילו מחוצה לי, אני רואה עולם מלא טוב. באופן כזה, אני מוצא את עצמי במעבדה נפלאה. ובאותה המידה שבה אני אשתדל לעלות יותר ויותר ולבטל את עצמי כלפי בן/בת הזוג שלי, אז האגו שלי יוכל להראות לי תופעות יותר ויותר חדשות פנימיות שמתגלות בתוכי.

אני אראה בבן/בת הזוג כל מיני חסרונות, פגמים, שזה יאפשר לי שוב לכסות את כל הפשעים האלה באהבה. באופן כזה, אני אתקן את עצמי יותר ויותר, והעולם יצטייר לי יותר ויותר טוב ומתוקן.

כך זה יימשך עד שדרך כאלה התעוררויות פנימיות יתגלה כל האגו שלי. לאחר עשרות, מאות ואפילו אלפי מקרים כאלה, כאשר התעורר בי הזעם והרצון להאשים את בן/בת הזוג, יתברר שאני תיקנתי את כל היחס הזה. וכתוצאה מכך, קיבלתי שיטה איך עליי להתייחס כלפי כל מה שנמצא מחוצה לי.

לאחר שעשיתי כזה תיקון ביחס לבן/בת הזוג שלי, אני רואה שאין לי כל כך מה להוסיף ביחס לאחרים. כי אני הרי לא עבדתי על אנשים אחרים שכולם נבדלים זה מזה, אלא על האגו העצמי!

למעשה, אני עבדתי על עצמי. וכל מה שראיתי לפניי שימש לי כראי ששיקף את האגו שלי ואיפשר לי להבחין בו. כי בתוך עצמי איני רואה דבר, אלא רק בראי הזה. יוצא, שכזה מצב טבעי, התא המשפחתי, שמסודר לנו על ידי הטבע, מאפשר לנו להשיג תיקון.

מתוך התוכנית "חיים חדשים" שיחה 31, 18.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המשפחה כמרכז הבריאה
יחסי מראה
ממשפחה חדשה לחברה חדשה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest