דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אור עבור המדינה כולה

אור עבור המדינה כולה

שאלה: האם החברים מהכלי העולמי צריכים לחפש אפשרויות להצטרף לפעילות שלנו בישראל בתקופה של הפעולות הצבאיות?

תשובתי: בכל זאת יש כאן מצב מיוחד. שייקחו דוגמה מרוסיה, איך שהחברים שלנו יוצרים מגעים עם כל מיני ארגונים, עובדים עם מפעלים, מוסדות, מתאספים יחד לפרויקטים ארוכי טווח, עורכים פיקניקים גדולים, נפגשים בין קבוצות וכולי. יש מה ללמוד מהם.

יותר מזה, המדינה שלהם עוד תפרח הודות ליגיעה הזאת שלהם. יש לי כזאת הרגשה שהם מכינים לה התפתחות מאוד טובה.

בעוד שאמריקה ואירופה נמצאות בצניחה, דווקא רוסיה עולה. כי המון קבוצות חזקות ומלוכדות פועלות באופן פעיל מאוד בתחום ההפצה. הם עושים למען המדינה שלהם שירות גדול מאוד, טובה גדולה, וזה בהכרח יפתח את צינורות השפע.

באמת החברים שלנו מתחברים שם בצורה טובה, ודאי שהמדינה תקבל ותרגיש מזה יותר רוגע, יותר יציבות, יחסים טובים יותר בין בני אדם. פתאום המצב יתחיל להשתנות כאילו מעצמו, ללא שום פעולות מכוונות. אין תוכניות ממשלתיות, אין תוכניות חדשות בתחום החינוך, אין שום דבר, חוץ מהחיוביות שנובעת מהקבוצות שלנו. דווקא העבודה שלנו עם הקהל הרחב תביא לשינויים.

מה שמעניין הוא: אמנם כל העולם הוא "עגול" ואף מדינה לא יכולה לחיות לבד, אבל אם החברים שלנו יספקו גישה טובה יותר לצינורות השפע האלה והאור העליון יהיה קצת יותר קרוב אליהם, אז המדינה תחייה מתוך הכוח הפנימי, מתוך ההארה שתתגלה בין האנשים.

זה פלא ממה שאפשר לחיות. לא על הלחם לבדו יחיה האדם…

האמריקאים לא מסוגלים לזה, אירופה, ודאי שלא, צריך עוד לעבוד ולעבוד איתה. יכול להיות, שישנם איזה שהם סיכויים לדרום אמריקה: האנשים שם דומים לרוסים באופיים ומסוגלים להבין את זה.

בישראל אנחנו גם כן מקווים לשינוי לטובה שנובע מהעבודה שלנו. רצוי שזה לא יהיה לאט לאט, אלא אנחנו רוצים לשמוע מיום ליום יותר ויותר אנשים שמדברים במילים שלנו, שמסכימים איתנו יותר מהר, שנמשכים אלינו ושלא מפחדים מחכמת הקבלה. אנשים שמבינים, שבחכמת הקבלה טמונה התוכנית הנכונה של התיקון שלנו.

מתוך שיעור על מאמר "השלום" של בעל הסולם, 24.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח הרציני ביותר בעולם
תחייתה הרוחנית של רוסיה
התפתחות עוּברית של הקבוצה העולמית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest