דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אור אחד, לבושים שונים

אור אחד, לבושים שונים

Laitman_2011-01-04_congress-we_9809.jpg

אחוז אחד מהאנושות, שרוצה לגלות את הבורא, מחויב לעשות קשר בינו לבין כל השאר. ובשביל זה נתנו לנו את הרצון הזה. למעשה, מטרת הבריאה מסתתרת דווקא בכל שאר 99% מהאנושות, בעוד שאחוז אחד מקבל התעוררות כדי לפעול לפי הרצון הישיר של הבורא. באופן כזה, התפקיד היחיד שלנו הוא לשרת את ה- 99%.

שאלה: המטרה שלהם היא חיים טובים בעולם הגשמי באמצעות שיטת הערבות והחיבור. ואילו המטרה שלנו היא הבורא. איך זה משתלב? איך בסופו של דבר יתחברו שתי המטרות הללו, הגשמית והרוחנית?

תשובתי: בשבילך זוהי מטרה רוחנית, מפני שאתה צריך למשוך את המאור ולגלות את הבורא, כדי שיהיה לך מה להעביר לאחרים. מה גם שאתה כבר מעביר להם את המאור בלבוש המתאים להם.

גם אנחנו בעצמנו מקבלים את האור העליון בלבוש של "האור החוזר" שלנו. ואילו ההמונים מקבלים מאיתנו כוחות, הדרכה ודרכי פתרון בלבוש של שיטת הערבות והחיבור. אפילו שהמטרה שלהם היא גשמית, אך האור פועל בפנים, עובר דרכנו אליהם, ואז פתאום הם מרגישים שינויים בשׂכל וברגש.

תחת השפעת האור אנחנו מרגישים שמשהו השתנה בפנים. ואילו אצל העולם, לא כך, אף על פי שגם הוא כמובן משתנה עם הזמן. אבל עכשיו האנשים גם מחפשים התקדמות שנובעת מאיזה כוח פנימי. הוא ישנה אותם, ואז הם פתאום יתחילו להסתכל אחרת על העולם, לדון אחרת על המתרחש ואת עצמם… זאת התוצאה של השפעת המאור המחזיר למוטב. דווקא הוא ולא אנחנו, עושה זאת מבפנים. ואילו אנחנו רק צריכים למתוח קשר מהבורא לכל השאר. העירוי הזה צריך לעבור דרך כל הבריאה לפי חוט אין סוף שעובר מאין סוף ועד למדרגה הנמוכה והקטנה ביותר.

בסופו של דבר, אם הידיעה על האיחוד באה מאיתנו, אז בהכרח היא תהפוך לחיים והמצב יתחיל להשתפר.

מתוך שיעור על המאמר "מהותה של חכמת הקבלה", 01.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ערבות: לא חלומות ורודים, אלא האמת של החיים
99 + 1
בין הבורא והאנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest