אוצר חבוי בכיס

"כי אין דבר יותר טבעי מלהשיג מגע עם בוראו, כי הוא בעל הטבע, ובאמת יש לכל נברא מגע עם בוראו, כמו שנאמר "מלא כל הארץ כבודו", אלא שאינו יודע ומרגיש זאת…

והעובדו הזוכה לקונטקט עמו אינו ניתוסף לו רק הידיעה לבד, כמו האדם שיש לו אוצר בכיסו ואינו יודע ובא אחד והודיע לו מה שיש לו בכיסו אשר באמת עתה נתעשר" (בעל הסולם, "כתבי הדור האחרון", חלק ב').

עכשיו, כאשר הוא מגלה את האוצר הזה, הוא יודע שיש לו בעלות על זה והוא יודע כיצד להשתמש בו. לפני שהוא הכניס את ידו לכיס, הוא לא ידע איזו אוצר יש בבעלותו. ואילו עתה הוא גילה אותו בכיס והוא יודע כיצד להשתמש בו.

שאלה: אז מה הוא האוצר הזה שישנו בבעלותנו, מבלי שאנחנו יודעים עליו?

תשובתי: אנחנו נמצאים בעולם שנסתר מאיתנו. אנחנו לא רואים יותר מאחוז אחד מכל המציאות שסובבת אותנו, אנחנו בעצם רואים רק עולם קטן, דחוס ומעוות לגמרי. איננו שמים לב לאוצר שנמצא בבעלותנו.

שאלה: חכמת הקבלה תאפשר לי לגלות את האוצר הזה?

תשובתי: חכמת הקבלה תגלה עבורנו בהדרגה את כל המפה במידה שבה נוכל להשתמש נכון באוצר הזה. בינתיים גילו לנו רק את העולם הזה, ואנחנו הרסנו אותו. אז איך אפשר לגלות לנו יותר? חכמת הקבלה מסבירה לנו לאן אנחנו יכולים להתפתח, איזו מטרה אנחנו יכולים להשיג.

שאלה: ובסוף הדרך מחכה לנו אוצר?

תשובתי: אנחנו מגלים אותו בהדרגה. מאפשרים לנו במקצת להכניס את היד לכיס ולהשתמש בחלק מהאוצר, אם אנחנו יודעים להשתמש בו בצורה נכונה. אם אנחנו לומדים להשתמש נכון בכוחות ובידע שניתנו לנו, אז הם מתגלים לפנינו.

מתוך תוכניתי ברדיו FM103, מתאריך 15.2.2015, לשמיעת קטע האודיאו, לחצו כאן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest