דף הבית / המשבר ופתרונו / אופקים חדשים מעבר לקו הסיום

אופקים חדשים מעבר לקו הסיום

שאלה: באיזה אופן איחוד העָם יכול להשפיע על הביטחון שלו?

תשובתי: כוח האיחוד שאנו מעוררים זה הכוח הכללי שפועל ומשפיע על כל העולם. כל הטבע הדומם, הצומח, החי ובני האדם נמצאים בשדה של הכוח העליון הזה, שמקשר יחד ומחייה את כל חלקי המציאות.

לכן, אם עָם ישראל מתחיל להתאחד, אז הכוח הזה של האיחוד מתעורר בכל אומות העולם. צריך לזכור שהעָם היהודי יצא מבבל העתיקה, היכן שאברהם רצה לאחד את כל הבבלים, את כל האנושות של אותם הימים. ועכשיו אנחנו צריכים לסיים את העבודה הזאת, על זה נאמר בספרי הקבלה. היום אנחנו נמצאים בקו הסיום הסופי של כל ההיסטוריה.

שאלה: רבים מאמינים בקיומו של הכוח העליון, אבל אחרים לא. מה לעשות איתם?

תשובתי: לא צריך להאמין בשום כוח עליון, צריך לגלות אותו! חכמת הקבלה, זה מדע לגילוי הכוח העליון, הבורא, לנבראים בעולם הזה. לגלות את הכוח העליון, זה נקרא, להרגיש כיצד הוא מתפשט בינינו, ממלא ומחבר הכול. אנחנו נוכל להרגיש כיצד הכוח העליון הזה מחבר את כל חלקי הבריאה: את החומר הדומם, הצומח והחי ומנהל את כל העולם.

כי אנחנו לא יודעים מה יקרה איתנו ברגע הבא, מה הסיבה לכל מה שקרה בעבר ובהווה. אנחנו בכלל לא מבינים מה מתרחש, ומרגישים רק חלק מאוד מוגבל של המציאות. ויכול להיות, שיש עוד משהו חוץ מהעולם שלנו?

השגה, הבנה, הרגשה של הכוח העליון, הגילוי שלו, פותח לפנינו אופקים חדשים.

שאלה: היכן אנחנו מגלים את הכוח העליון הזה?

תשובתי: אנחנו מגלים את הכוח העליון במרכז המעגל שלנו, בתוך הקשר בין כל היושבים במעגל.

שאלה: אם הכוח העליון והטוב הזה קיים, אז למה הוא בעצמו לא ירגיע את כל המחבלים?

תשובתי: המטרה של הכוח העליון הזה היא להביא את כולנו להידמות והשתוות אליו: להפוך להיות משפיעים, כמו שהוא, מקושרים, מאוחדים, אוהבים זה את זה. באופן כזה, אנחנו עולים לדרגת הבורא, הנותן והאוהב. ואז אנחנו נרגיש את המציאות, כפי שמרגיש אותה הבורא. זה יהיה המצב המושלם והטוב ביותר.

המקובלים, שמגלים מצב מושלם כזה, מספרים, שמטרת הבריאה הייתה ליהנות לנבראים. וליהנות אפשר רק בזה שמעלים את הנברא לדרגת הבורא עצמו.

לכן, הדבר היחיד שיעזור לנו עכשיו, זה הפצתה של חכמת הקבלה. עָם ישראל צריך להבין באיזה מצב הוא נמצא ומה הוא צריך לעשות. זהו עָם מיוחד, שחייב להתאחד, ובזה הוא ירפא את כל האנטישמיות בעולם ויגן על עצמו מכל האויבים.

ברגע שעָם ישראל יתאחד, אז האיחוד הזה יתפשט לכל העולם ויחייב את כל העמים להתאחד. כל העולם ירגיש את זה בתת מודע, יפסיק להאשים אותנו ואפילו יתחיל לעזור לנו. כל השונאים הקודמים שלנו ייהפכו לבעלי ברית ולעוזרים הכי קרובים שלנו.

כל מה שנדרש לצורך זה, שכל אחד יצטרף למעגלים שלנו, יתחבר לערוץ 66, זה כבר מספיק. אם האדם רוצה לדעת יותר ולהתכלל בצורה פעילה יותר בתהליך התיקון, לחזק את עצמו ולזרז את ההתפתחות שלו, יש לזה את כל האפשרויות. כל החומרים שלנו פתוחים לכולם, לגמרי בחינם.

שאלה: אתה אופטימי? אתה חושב, שאנחנו נצליח לקחת את הכיוון החדש הזה?

תשובתי: אני מאוד אופטימי. זה מצריך עבודה עיקשת קשה, אבל אני חושב שאנחנו מסוגלים להזיז את העגלה הזאת ולהיטיב את המצב הכללי.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 430, 02.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מעגל, זו צורת קיום של החברה המתוקנת
"66", שני כפתורים שמפעילים את הכוח הטוב
לפנות את הגודש בדרכי האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest