דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אהבה חזקה יותר מפיצוץ אטומי

אהבה חזקה יותר מפיצוץ אטומי

laitman_2009-09_2145_w-70.jpg

שאלה: מדוע נאמר שהכוח של האור הרוחני, שאותו מביאה חכמת הקבלה, חזק יותר אפילו מכוחו של פיצוץ אטומי?

תשובתי: אנחנו יודעים שהכוחות החזקים ביותר שבעולמינו, אלו הם כוחות בלתי נראים ונסתרים. כתחליף לכוח האגרוף הפשוט, למקל או לסכין ביד, מגיע כוח של נשק חם ושל פיצוץ. אך בכל זאת פועל אותו העיקרון, להנחיל מכה.

קיימת עוד פעולה גבוהה יותר, כאשר אנחנו מרגישים לא את המכה עצמה, אלא את התולדה שלה, כמו בקרינה רדיואקטיבית. בימינו אפילו הופיע נשק פסיכותרפי שכבר משפיע לא על גוף האדם, אלא על המצב הפסיכיאטרי שלו.

לפי מידת ההתפתחות שלה, האנושות מנצלת אנרגיה יותר ויותר גבוהה, שאותה כבר איננו מרגישים ואיננו מבדילים בחושינו. אנחנו מרגישים כבר את התולדות ממנה, כאשר אנחנו מרגישים רע. אך מעל הכול עומד הכוח הרוחני, הוא אינו נמצא בתוך החומר, בגלים, ואפילו לא במחשבות. הכוח הזה אינו נתפס בגלאים של העולם הזה, ואת הכוח הזה לא ניתן לנצל לרעה!

כאן פועל האיסור של צמצום א'. את הכוח הזה ניתן לנצל רק עם כוונה על מנת להשפיע, כלומר לרווחת האחרים (הזולת). כל אלפי שנות התפתחות האנושות היו נחוצים בכדי להביא אותנו למסקנה שאסור לנו להשתמש בכוח הרע, ואנחנו חייבים להגביל את האגואיזם שלנו, לנצל אותו רק למען השפעה, לטובת הזולת!

הנשק הרוחני הוא נשק האהבה, זהו נשק החזק ביותר, הוא צריך להראות לאדם, שהוא חייב לעבור לתפיסת מציאות אחרת, עולם אחר. זה לא מקל משוכלל יותר, אלא נניח שזה פרח, והוא ניחן בכוח בלתי רגיל, אם יודעים להשתמש בו.

כאשר אתה מתחיל להשתמש בכוח הרוחני הזה, הכוח העליון המנהל את כל הבריאה יתחיל לפעול לצדך ויחד איתך לבצע את העבודה הזאת. עליך רק למשוך אותו לעזרה, ולא לחפש את הכוחות האלה בתוכך. אתה מושך אליך את הבורא, בכדי שהוא יפעל. הכול בעולם הזה תלוי באדם שמושך אור מלמעלה, ו"הנשק"  שלו היא הפצת חכמת הקבלה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 27.06.2010

רשומות קודמות בנושא:
לגלות את אור החיים
אהבה או מוות!
לא כדאי לצחוק על החוק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest