דף הבית / אהבה / אהבה זה הכוח הכי גדול

אהבה זה הכוח הכי גדול

שאלה: אנחנו משקיעים עוד ועוד כספים בבניית מערכות הגנה כאלו ואחרות. אבל יש מקום אחר בכלל שבו אנחנו צריכים לבנות הגנה. מהי החומה הזו שתשמור עלינו?

תשובתי: יחס של אהבה, אבל גם זה לא מספיק. אתה צריך לגרום גם לרגש אהבה כלפיי הזולת כך שגם הוא ירצה להיות באהבה. במקום היחס הרע, האגואיסטי, שקיים בינינו, שאנחנו רוצים להשתמש זה בזה ולנצל זה את זה, עלינו להגיע למצב שבו אני "שובר" את הזולת באהבה שלי, אני מחייב אותו לאהוב אותי כמו שאני אוהב אותו. בשביל זה קודם כל עליי להכיר את כוחות הטבע ולראות האם אני מסוגל לעשות זאת. שנית, עליי לראות האם הטבע יעזור לי להגיע לשני. האם בטבע יש כוח כללי שפועל יחד איתי? אם אני רוצה באהבה וחיבור, האם הוא יעזור לי לכבוש את כל האנשים כך שכולנו נתקשר זה אל זה בקשרי אהבה.

רק האהבה יכולה לנצח את הרע שלנו ולמשוך אותנו לחיים טובים. זו ממש מטרת חיינו ואנחנו חיים בעידן שבו אנחנו צריכים לגלות את זה.להראות לכולם ולבצע.

שאלה: האם אהבה זה כוח?

תשובתי: אהבה זה הכוח הכי גדול, כוח של חיבור הדדי ולא אגואיסטי, הוא מעבר לאגו שלנו, הוא כוח החיבור בין כל חלקי המציאות. ודווקא הכוח הזה עוזר לכל חלקי המציאות להיות בהרמוניה, בהתקשרות נכונה. ומזה מגיעים חיים.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי -אקטואליה בראי הקבלה", 21.12.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest