דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אדריכלי העולם האינטגרלי

אדריכלי העולם האינטגרלי

שאלה: אם אנחנו מארגנים עבור קבוצות אנשים קורס של קשר הדדי אינטגרלי, האם זה יקרב אותם לשאלה על המטרה? או שהם פשוט יבינו באיזה עולם הם חיים ובזה זה ייגמר?

תשובתי: זה יקרב אותם אל המטרה, הם יתחילו להרגיש אותה, אבל באופן טבעי.

אנחנו, בדרכנו הרוחנית, חווינו "מהפכות" רבות, כי אנחנו הרי בונים את המבנה של העולם העליון, אנחנו לומדים ומעצבים אותו, בדומה לאדריכלים, מעצבים, חוקרי טבע. ואילו אנשים אחרים אינם משתתפים במחקר, בתכנון ובבנייה. אין להם כל קשר לזה, הם משתמשים במה שעשו האחרים. כמה כבר יהיו חוקרי טבע אמיתיים, אנשים יצירתיים, מחנכים בעל שם? – מעט מאוד. אבל דווקא הם משנים את העולם ומובילים אותו קדימה מדור לדור, והאחרים רק משחקים את תפקיד ה"משתמשים".

אתה מגלה את העולם החדש, בונה אותו, יוצר את הקשר בין בני האדם לבין הבורא, מעביר דרכך אליהם את האור המחזיר למוטב, מגיש להם את שיטת הלימוד, החיבור, החינוך, והם משתמשים בזה, מפני שהחיים עצמם אינם משאירים להם ברירה אחרת. כמו ילד ש"בלית ברירה" הולך לבית הספר, כך גם הם מקבלים ממך חינוך אינטגרלי. דווקא אתה תהפוך עבורם למדריך, לאבא.

שאלה: האם זה יעורר אותם להמשיך את הדרך ולבחור בסביבה המתאימה?

תשובתי: הם אינם יכולים להמשיך. הם יכולים רק להשתמש. ודאי שאפשר לעורר אותם לשימוש מוגבר, אבל לא במובן היצירתי, אלא דווקא במובן השימושי.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "החרות", 25.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
האיזון הגשמי והמהות הרוחנית
משחק על שער אחד
בין הבורא והאנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest