דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תיבת נוח עבור כל הקבוצה

תיבת נוח עבור כל הקבוצה

אנחנו צריכים לקבל כוח שיאפשר לנו להתקדם לא על ידי הרצון לקבל. אנחנו לא נרצה לקבל בו שום מתנות. מפני שאחרת אנחנו נישאר לתמיד במישור של העולם הזה, כפי שזה קורה במדע ובכלל, בכל מניע אגואיסטי שלא גורם לשום התקדמות רוחנית.

התקדמות רוחנית אפשרית רק על ידי כוח שמתגלה בכלים דהשפעה. ומה עלינו לעשות אם בינתיים אין לנו כאלה כלים, על ידי מה להתקדם? מהיכן אפשר לקחת אנרגיה לביצוע הפעולות?

וכאן דרושה לנו "אמונה למעלה מהדעת". האנרגיה הזאת, הכוח הנפשי הזה גם הוא מגיע מלמעלה, אך ב"אמונה למעלה מהדעת", כלומר לא בתוך הכלים לקבל שלנו, אלא דרך הסביבה. באותה המידה, עד כמה אנחנו מסוגלים לעבוד עם הקבוצה על גדלות הבורא, על גדולת הבורא, אנחנו נותנים התפעלות זה לזה ומזה מקבלים כוח.

הכוח הזה בינתיים לא מסודר בשום צורה בכלים האישיים שלנו, הוא מגיע על ידי החיבור שלנו והשפעתנו זה על זה. בזה אנחנו מושכים את המאור המחזיר למוטב, שמאפשר לנו להתקדם.

ובסופו של דבר באדם נבנים כלים, שעובדים בכוונה על מנת להשפיע, עם כוח ההשפעה. זו מכונה חדשה לגמרי, שעובדת לפי חוקי הפיזיקה הרוחנית. האדם מקבל יכולת לעבוד למען ההשפעה, לשם שמיים. לזה אנחנו צריכים להגיע.

כלומר אנחנו לא צריכים לרוץ אחרי הידע וגילוי הבורא, האור, אלא להשתוקק לרכוש "כלים דהשפעה", יכולת לבצע פעולות רוחניות אמיתיות, ללא שום רווח לעצמי. אם הקבוצה שׂמה לעצמה את זה כמטרה, אז היא מקבלת מלמעלה הארה, שבונה בה כזה "כלי דבינה", שנקרא גם "תיבת נוח".

מתוך ההכנה לשיעור, 24.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ניצוץ שחדר מהקומה העליונה
הקבוצה היא כמו תיבת נוח
האור הוא האנרגיה של החיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest