דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / צריך לפתור את הבעיה מהשורש

צריך לפתור את הבעיה מהשורש

שאלה: מה זה אומר, שהנשק שלנו זה האחדות?

תשובה: העניין הוא, שעל ידי החיבור בינינו אנחנו מצטרפים לכוח העליון. זה לא הכוח העליון המיסטי שבו מאמינים אנשים דתיים. מדובר בכוח פנימי של הטבע שאנחנו צוברים בתוכנו אם אנחנו מתאחדים. ודרכינו הכוח הזה מתחיל לפעול על כל האנושות, על כל העולם.

הסיבה לאנטישמיות היא בכך, שאנחנו לא מעבירים את הכוח העליון לעולם. לכן חסר הכוח הזה בעולם, הוא נהיה ריק ומתדרדר. אנשים רצים אחרי רכישות גשמיות, מילויים ריקניים, ושורפים את חייהם.

הם לא יודעים לשם מה הם חיים, מה היא משמעות החיים. וזאת משום שהם לא מקבלים את המילוי מהכוח העליון שמביא משמעות לחיים, שהיא, לשאוף להתמלא בהשגה של הכוח העליון, בהרגשה שלו, ולעלות לדרגת קיום אחרת, לנצחיות ושלמות.

לכל אדם בעולם ישנה הזדמנות כזאת, ואנחנו סוגרים את הברז שפותח את האור. אנחנו לא משמשים כמתאם בין הכוח העליון והעולם. אנשים מרגישים את זה בתת-מודע, ולכן רואים ביהודים מקור של כל הבעיות והצרות שלהם.

הם לא מבינים כיצד עובדת כל המערכת שעליה מספרת חכמת הקבלה ועליה כתבו המקובלים בספריהם כבר במשך אלפי שנים – אבל הם מבינים בצורה אינסטינקטיבית איפה נמצא שורש הבעיה.

צריך להבין שהבעיה היא בנו, והפתרון הוא רק בכך שאנחנו הופכים למערכת שמהווה מעבר לכוח העליון שיכול דרכינו למלא את כל האנושות.

מתוך התוכנית "תפקיד עם ישראל", חלק א', 08.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הזמן שעובר הוא לא לטובתנו
פעולה לא פשוטה, אבל מובנת מאוד
אחדות העם זה תחילת האחדות של האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest