דף הבית / אקטואליה / צעדה לתמיכה בישראל

צעדה לתמיכה בישראל

הערה: במרכז ניו יורק התקיימה לאחרונה הפגנה ענקית התומכת בישראל. יצאו לרחובות ישראלים, יהודים ואפילו נוצרים, כדי לתמוך במדינה לכבוד יום השנה ה – 70 להיווסדה.

הכול היה מאוד יפה, התנגנה מוזיקה, צעדו עם דגלי ישראל, ביום שטוף שמש, כיצד אתה מתייחס לזה?

תגובתי: יום שטוף שמש, הפגנה יפה במרכז ניו יורק, הכול נכון וטוב. אבל למרבה הצער, עליי להוסיף "כף של זפת לחבית של דבש", זו בסך הכול הפגנה. למעשה אנחנו חיים בעולם שנלחם נגדנו, באופן קבוע ושיטתי, כל יום עם ביטחון ותחכום יותר ויותר גדולים.

לכן עלינו לחשוב איך נענה לעולם על רצונו להשמיד אותנו. אין בעולם אף מדינה או עם, שרוצים בקיומנו. מדובר על קיומה של מדינת ישראל והיהודים בכלל!

אם לא היה לנו צבא לא היו עמדות מסוימות. אם נאפשר לעולם לעשות איתנו מה שהוא חפץ בו, אז היינו נעלמים בין רגע. עלינו להבין זאת.

לארגן הפגנות בניגוד לרצונם כשכל השאר מסתכלים עלינו בשנאה, אנחנו יכולים. לשם כך קיימת מדינה, צבא, משטרה וכולי, את כל זה אפשר לארגן.

אבל מתי מגיע למצב, שהחג שלנו יורגש כחג עבור כולם?

עלינו לגלות בתוכנו מה המקור האמיתי של השנאה כלפינו. הוא נמצא בתוכנו, מפני שבתוכנו קיימת שיטת האיחוד שהעולם כל כך זקוק לה. עלינו ליישם אותה על עצמנו, להראות לכל העולם באיזה אופן היא עובדת, להציע את המימוש שלה וללמד אותו.

דווקא זה מה שהעולם דורש מאיתנו ולכן בתת מודע גם שונא אותנו. ואנחנו לא מבינים מה הוא רוצה מאיתנו. רק המקובלים מבינים, שדווקא חכמת הקבלה זה מה שנחוץ עולם.

יתרה מכך, אם נתחיל את פעולות האיחוד בינינו, נשפיע כך ישירות על העולם, וגם הוא יתחיל להתאחד. כלומר באופן עקרוני, העולם נמצא בטענה כלפינו מפני שהיעדר האיחוד הפנימי בקרבנו גורם לפירוד בין כל המדינות, הארצות והעמים.

עלינו להבין זאת ולתקן במהירות האפשרית. אם נעשה זאת אז כל העולם ייצא לתהלוכה לכבוד האיחוד שעם ישראל הביא לו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 5.6.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest