דף הבית / המשבר ופתרונו / מנקודת מבט של אסטרונאוט

מנקודת מבט של אסטרונאוט

דעה: רוֹן גָרָן, אסטרונאוט אמריקאי, בילה 178 יום בחלל: כאשר הבטתי למטה על כדור הארץ, על נווה המדבר הנפלא והשברירי הזה שהוענק לנו במתנה, שמגן עלינו מפני החלל הקודר, העצב אפף אותי. נדהמתי מהניגודיות המרה. למרות היופי המדהים של התמונה הזאת, בגן העדן שהוענק לנו במתנה קיימים חוסר צדק, רעב, עימותים. הבעיה היא באי היכולת שלנו לעבוד ולשתף פעולה בקנה מידה גלובלי.

"כולנו בסירה אחת", לכן עלינו להחזיק במטרות משותפות. עבודה ושיתוף פעולה, זו הדרך היחידה לפתרון בעיות כלל אנושיות. מתוך הבנה שהמכשולים לעבוד בשיתוף פעולה זה עניין תרבותי, עלינו לחפש דרכים להתגבר עליהם. עלינו לדחות את האגו ולהבין שהתגברות על בעיות שמאיימות על העולם שלנו, חשובה יותר מהרצון לנצח תמיד, ושלצורך פתרון הבעיות האלה, הכרחי שכולם ירתמו לעבודה, יתכללו בה ויקריבו את ההיבט האישי למען ההיבט הכללי. זה נראה לא הגיוני שאנחנו סובלים, רעבים, נלחמים, למרות שיש לנו כאלה אפשרויות. הסיבה העיקרית לכל הצרות, נעוצה רק בחוסר איחוד בינינו, בהבנה שכולנו חיים ב"סירה אחת". לכן מן הראוי שנדבוק במטרות משותפות ובעבודה בשיתוף פעולה, זו הדרך היחידה לפתרון בעיות כלל אנושיות.

תגובתי: על ידי התרחקות של האדם מחברה אגואיסטית, הוא לא מתקן את עצמו, נותרת רק האופציה להכניס אותו לחברה אלטרואיסטית. זה אפשרי רק במרכזים קבליים כמו שלנו, ואנחנו מקווים שהם ילכו ויתרחבו ונפיץ את השיטה למעגלי חברה רחבים. לא ניתנת אפשרות אחרת לתיקון!

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest