שיעור וירטואלי, 24.10.10

יסודות של חכמת הקבלה, מ-16:00 עד 17:00.

להורדה: video.gif וידאו | audio.gifאודיו

תקציר שיעור:

קיום כלל הערבות זו בעיה פסיכולוגית שלא קל להתגבר עליה. מצד אחד, ההשתוקקות להשפעה ולקשר בינינו מנוגדת לטבע שלנו, קשה לנו אפילו להחזיק במחשבה על כך. מהצד השני, אנחנו מבינים שאין דרך אחרת: רק על ידי החיבור נגלה מציאות חדשה.

מימוש הערבות מתרחש בקבוצת אנשים המשתוקקים לשיקום קשרים רוחניים בלתי נראים, הנקראים "שכינה" או "הנשמה הכללית". קבוצה כזאת צריכה להפוך למרכז רוחני עולמי, שאליה בהדרגה תצטרף כל האנושות.

העיקר בהשגת הערבות הוא המוכנות הפנימית שלנו לכך. איננו יכולים בכוחות עצמנו להתגבר על האגואיזם, אך הרצון העז שלנו להיות בקשר הנכון בינינו והמאמצים להתחבר עם הקבוצה ימשכו את השפעת האור המקיף שיעשה עבורנו את העבודה הלא פשוטה הזאת. המוכנות שלנו לתת את הכול למען החיבור בין הנשמות קובעת הכול.

כשאנחנו מטפחים את הרצון הזה בתוכנו, מתחילים להרגיש שבזמן הלימוד האור פותח בנו חללים ריקים לא ידועים, בהם נוצרים מחשבות והרגשות חדשות שאין להן שום קשר עם העולם הזה. לימוד טקסטים שמתארים מערכת רוחנית עוזר ליצור קשר עמה, ובהדרגה היא מתחילה לפעול בנו. לימוד וערבות הדדית יוצרים מ"ן – הבקשה לגלות את המערכת הרוחנית ולהידמות לה. בתגובה למאמצינו יגיע מ"ד, אור התיקון והתמיכה המקשר אותנו עם הקבוצה ועם כל המערכת הרוחנית.

שיעורים קודמים:
שיעור וירטואלי,17.10.10
שיעור וירטואלי, 10.10.10
שיעור וירטואלי, 3.10.10

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest