דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך להתעורר מהחלום המפחיד הזה?

איך להתעורר מהחלום המפחיד הזה?

שאלה: איך מתוך המציאות המפורדת והנמצאת במשבר, לעבור למציאות טובה ומאוחדת?

תשובתי: יוצא כך, כאילו שאני מתעורר מחלום, רואה לפניי עולם רע ומיד שוב עוצם את העיניים, כדי להתעורר כבר בעולם אמיתי וטוב. ואותו העולם הנורא שראיתי תחילה, גם כן עוד היה חלום, ואני לא רוצה אותו.

כאשר אני אתעורר בפעם השנייה, אז כבר אראה עולם נורמלי, ולא אותו עולם שהופיע קודם בחלומי. כך גם כתוב בגילוי הרוחני: "היינו כחולמים".

איך אנחנו יכולים להקיץ מהחלום המפחיד והנורא הזה ולהתעורר בעולם טוב? לשם כך ישנה תרופה: אנחנו רק צריכים לרפא את התפיסה החולה שלנו. כי גם עכשיו אנחנו נמצאים בעולם נפלא, בגן עדן, שבו לא קיימים שום ייסורים וכאב, שום רע בכלל, אלא רק הטוב המוחלט. הדבר היחיד שדרוש לנו זה לשנות את התפיסה שלנו.

אנחנו ממוקמים בתוך כזאת ספירה, שבתוכה כל הטוב עובר היפוך מלא והופך לרע. לכן את כל הטוב אנחנו רואים כרע. עד לכזאת מידה, שמחוץ לנו ישנו רק עולם אין סוף נפלא, אבל אנחנו תופסים אותו בהתאם לתכונות הרעות שלנו. אם אנחנו נשנה את התכונות שלנו, אז נראה עולם טוב.

אנחנו נמצא את עצמנו בסביבה של מלאכים שמתייחסים זה לזה רק באהבה. באף אחד אין שום מחשבה רעה, זה יהיה עולם של הטוב המוחלט. רק לא צריך שנקלקל אותו בעצמנו ונתפוס אותו בצורה לא נכונה.

לכן, אם רע לך, אז צריך להסתכל רק על עצמך. אנחנו מאוד מזדהים עם הסבל שלך, אבל ישנה תרופה שתעזור לך להרגיש את עצמך טוב. והתרופה הזאת, זה לא שקר ולא משכך כאבים. להיפך, כאשר אתה תתחיל בעזרתה לשנות את התפיסה שלך, את הראייה שלך, אז אתה תראה שמקודם היית כאילו בתוך חלום.

כל העולם יתחיל להיתקן, ולא חלקים נפרדים שלו: תחילה ב- 10% לטובה, אחר כך ב- 20%, 30%, וכך עד 100%. במידת השינויים של התכונות שלך: ל- 10%, 20%, כך ישתנה גם העולם.

באותה המידה שתצליח להתעלות מעל השנאה שלך כלפי האחרים, אתה תראה כיצד היחסים שלהם כלפיך ישתנו. לכן לא צריך לשנות אף אחד בעולם ולא לתקן את העולם. צריך לתקן רק את עצמך.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", חלק 2: 16.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
צבא זה לא הנשק העיקרי
ניסוי ביתי בשינוי המציאות
להתעורר בעולם של שלמות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest