מוכן לשימוש

שאלה: נדמה לי, שבמכניקה של שיתוף הפעולה ההדדי של הבורא עם הנברא (הרצון עם התענוג), שעליו אנחנו לומדים בחכמת הקבלה, אי אפשר להשתמש בחיים שלנו, מפני שאי אפשר בשום צורה לתרגמה לשפה מובנת, אי אפשר להשתמש בה…

תשובתי: אפשר להשתמש בה, אבל רק בשיתוף עם הכוח העליון, אחרת אתה לא יכול להשתמש בה. אין לך אפשרות להשתמש בה בצורה אחרת: או בדרגה אחת, באופן אגואיסטי, או בשתי דרגות: אגואיזם ואלטרואיזם. אבל הדרגה השנייה צריכה ליצור בך אור, שאותו אתה מזמין לפי שיטה מיוחדת שנקראת חכמת הקבלה.

המהות של החינוך האינטגרלי היא להראות לכל האנשים שאינם עוסקים בחכמת הקבלה, שעל ידי חיבור נכון שלהם בברית איתנו, תחת ההנהגה שלנו, הם יוצרים תנאים מוקדמים כדי שהאור העליון ייצור בהם מצבים נוחים.

ויותר גם לא צריך! כי הם הרי רוצים רק בסידור נוח של חייהם. אוכל, מין, משפחה, כסף, כבוד, מושכלות, זהו האוסף של הרצונות שלהם מהתחלה ועד הסוף, אבל במסגרת של החיים הגשמיים. את זה אנחנו יכולים להבטיח להם.

כל הרצונות שלהם יהיו מלאים ב – 100% בתנאי שהם יתחברו בצורה נכונה תחת ההנהגה שלנו. כי מהשיעור המעשי הראשון, ממש מהדקה הראשונה של עבודתנו איתם, הם מתחילים להרגיש שכאן יש מפתח מיוחד. אנחנו לא מרמים אותם, לא מבטיחים משהו שמעבר לעננים, זו שיטה מעשית נטו.

לכן חכמת הקבלה מוכנה לשימוש. אבל להבין איך להשתמש בה באופן מעשי, אפשר רק תחת הנהגת המקובלים, מפני שאחרת אתה לא תוכל ליצור במישור אחד, שבו קיימת רוב המסה של בני האדם, תנאים לשני המישורים המקבילים, לשתי הדרגות.

מתוך התוכנית "שיחות עם מיכאל לייטמן", 27.9.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לקצר את הדרך הארוכה
שלחיים תהיה משמעות
באהבה ובדאגה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest