דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מטרת הכנס האמריקאי

מטרת הכנס האמריקאי

שאלה: מהי המטרה של הכנס האינטגרלי של אמריקה המאוחדת?

תשובתי: אנחנו לומדים מחכמת הקבלה, שכל התיקון שלנו זה להתחבר בינינו לכלי אחד. השבירה שלו הרחיקה אותנו זה מזה, ולכן, במקום עולם הרוחני, המימד הרוחני, כל אחד מרגיש רק את ניצוץ החיות המינימלי, שנקרא "העולם הזה". ועכשיו, כדי לחזור להרגשת העולם האמיתי ולא העולם המדומה, לחזור כאן ועכשיו, מבלי לחכות לקיום דמיוני ב"עולם הבא", אנחנו צריכים להתחבר בינינו. בזה אנחנו משחזרים את הכלי שהיה קיים קודם, נבין, נרגיש ונחייה בו, ברמה של פי תר"ך (620) פעמים יותר גבוהה, מאשר הייתה עוד לפני השבירה.

כך אנחנו נשיג את הבורא ואת עצמנו השווים לו, הדבוקים אליו, וכן הלאה. כל זה מושג רק על ידי החיבור.

ואף שאיננו מסוגלים להתחבר, מפני שכולנו נמצאים בתכונה הפוכה מהחיבור, יש לנו אפשרות להזמין את המאור המחזיר למוטב. אותו האור שהיה ממלא אותנו והסתלק בזמן השבירה, יכול עכשיו לבוא, להאיר עלינו ולחבר אותנו. לכן אם אנחנו עושים פעולות שמושכות את אותו המאור המחזיר למוטב, אז על ידי זה אנחנו מתחברים ובחיבור בינינו מגלים את העולם העליון, את הבורא. זו העבודה שלנו.

לכן אנחנו כל כך שמחים להיות בכנס הזה, ומקנים לו חשיבות רבה, תולים בו תקוות גדולות.

אנחנו חייבים להיות בטוחים, שבכל מקרה, מה שלא יהיה, הצעד הזה הוא מאוד חשוב. בהמשך כל האנושות גם כן תצטרך לעבור את השינויים הללו, והיום, בזה שאנחנו עושים זאת בעצמנו, אנחנו נותנים להם דוגמה. ומפני שאנחנו נמצאים במסגרות של מערכת אחת עם כל האנושות, אז אותם ההישגים בחיבור ובנטיות שישנן בינינו, הם יעברו לאחרים, לכל האנושות, ואז פתאום כל האנושות תתחיל גם כן לחשוב בכיוון הזה, אפילו מבלי לדעת למה.

זאת אומרת, שהעבודה שלנו חשובה מאוד גם לעצמנו וגם לכל העולם.

מתוך שיעור של הכנה לכנס באמריקה, 15.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כנס בכוכב אחר
כנס שמוציא לנצחיות
מה לפנינו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest