דף הבית / אהבה / זוגיות / נשים נעשות חכמות יותר מאהבה 

נשים נעשות חכמות יותר מאהבה 

הערה: מדענים מאוניברסיטת סירקוזי בניו יורק, ערכו מחקר, וקבעו שנשים נעשות חכמות יותר מאהבה, ואילו הגברים, טיפשים יותר.

תשובתי: העניין הוא בזה שגבר, בהביטו על אישה יפה, מאבד את השכל. זהו הטבע שלנו, אין כאן ממה להתבייש ולהיות צבוע ומתחסד.

הערה: לאלה שהשתתפו בניסוי, הציעו את התרגילים הפשוטים ביותר. נשים עשו אותם בקלות ואילו הגברים ישבו עם פה פעור והסתכלו על נשים.

תשובתי: כאשר אצל הגבר מתחילים לעבוד ההורמונים, אז כבר אין מה לעשות. אישה מסתכלת על השכל, ואילו הגבר מסתכל על היופי, על הגוף וזה מושך ומפתה אותו, הוא לא מצפה לשום דבר אחר, העיקר שמבחינה חיצונית היא תתאים לטעם שלו. ואילו האישה, לא מסתכלת על החיצוניות של הגבר, היא מעריכה אותו או לפי הכיס שלו, או לפי השכל, בהתאם לטבע שלה, היא מתרגלת לכל גבר. ואילו הגבר לא, הוא צריך כל הזמן לקפוץ "מענף לענף", מפני שלפי המבנה הפנימי שלו, הוא צייד. והאישה היא עקרת בית מלידה. יש לה בית, יסודות, היא צריכה להוליד ילדים, לשמור על הבית ועל המשפחה. כלומר לגבר ולאישה יש מסרים שונים לחלוטין, יסודות פנימיים שונים, ולכן אי אפשר לגמרי להשוות ביניהם. זה היה ידוע לאבותינו הקדמונים כבר לפני עשרות אלפי שנים. ואילו בתקופה האחרונה, הגענו ל"יוניסקס", מיניות אחידה שבה הפסקנו להבין את ההבדל בין גבר לאישה. ועכשיו שוב חוזרים למצב ההתחלתי, בכך שמגלים מחדש מי אנחנו.

שאלה: מה זה התאהבות?

תשובתי: זהו שילוב של השפעות חיצוניות לחלוטין על האדם, על ההורמונים שלו שמתעוררים פתאום והאדם נופל תחת שליטתם. אפשר לעורר את זה גם על ידי אותות חשמליים, מחשבות, גלים, בכל מה שרק אפשר.

שאלה: ומה זאת אהבה מנקודת מבט קבלית?

תשובתי: מנקודת מבטה של חכמת הקבלה, אהבה נקראת השלמה הדדית זה את זה, שנבנית בצורה הכרתית על ידי הגבר והאישה, על פני כל הבעיות ופתרונם הנכון. את זה צריך ללמד, לזה צריך להשתוקק. אני מקווה שהדור הבא לפחות, בדילוג על דור אחד, כבר יהיה מוכן לזה. אנשים יתחילו להבין, כיצד לבנות ביניהם יחסים שנקראים אהבה וזה לא יהיה תלוי בשום דבר. הם יתחילו לתכנת מבפנים את עצמם לשילוב הדדי נכון.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 18.2.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest