דף הבית / אקטואליה / החלטה מס' 2334, הסיבות וההשלכות שלה

החלטה מס' 2334, הסיבות וההשלכות שלה

שאלה: לאחרונה מועצת הביטחון של האו"ם קיבלה את החלטה מס' 2334, שמחייבת הפסקת בנייה של התנחלויות מעבר לקו הירוק. 14 מדינות הצביעו בעד ההחלטה, ומדינה אחת נמנעה. נוצר הרושם שכל העולם נגד ישראל, האם זה באמת כך?

תשובתי: כל העולם היה תמיד נגד ישראל, עוד מימי אברהם אבינו. מרגע שהיהודים יצאו מבבל העתיקה והתרחש הפיצול בין עם ישראל לבין כל שאר העולם, הופיעה שנאה כלפי ישראל. החלטה מס' 2334 היא דוגמה לכך שכל העולם יוצא נגדנו. אף אחד לא תמך בנו, כל אומות העולם יצאו בחזית אחת וקיבלו החלטה פה אחד בכך שהתאחדו נגד ישראל. עלינו לעיין בדבר ולהעמיק במחשבה שאם כל אומות העולם שמונות מיליארד בני אדם, מגנות אותנו וטוענות שאנחנו מתנהגים בצורה לא נכונה ובאופן לא רצוי, אז ייתכן שמשהו באמת לא בסדר.

תארו לעצמכם מה היה קורה אם היום האו"ם היה מציע לערוך הצבעה בעד או נגד הקמת מדינת ישראל, כמו ההצבעה שהתקיימה לפני 67 שנה. אם היום הייתה נערכת הצבעה בדבר זכות קיומה של מדינת ישראל, אז התוצאה כנראה גם הייתה שלילית. האו"ם היה מקבל החלטה על ניתוק קשרים מלא עם המדינה שלנו ולא היה ביכולתנו לעשות דבר. איך היינו יכולים להתקיים לאחר החלטה כזו? בעולם המודרני אי אפשר להתקיים לבד, בידוד כזה היה הורס את המדינה אפילו ללא מלחמה. עלינו לקחת בחשבון את האפשרות להתפתחות כזאת ולגלות את הסיבה לשנאה הכללית כלפי ישראל.

״המוחות״ הגדולים באנושות חיפשו סיבה לשנאה שמלווה את היהודים כבר אלפי שנים, ורק חכמת הקבלה נותנת את הסיבה ואת הפתרון. עלינו להתאחד וחובתנו להעביר את שיטת האיחוד לכל העולם, העולם זקוק לה מאד ומחכה שנבצע זאת. כל עוד אנחנו לא עושים זאת, העולם מתלכד בשנאתו סביבנו יותר ויותר, ולא מסכים עם קיומנו.

נקווה שבשנת 2017, נבין ונכיר בחובה שלנו לעולם ונבצע אותה! אז, כל העולם יירגע וכמו שאמרו הנביאים, ישיג את המצב המתוקן הנפלא.

מתוך שיחה על תוצאות וסיכומים של שנת 2016, 25.12.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest