דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / דוגמא מוחשית והסברים הגיוניים

דוגמא מוחשית והסברים הגיוניים

שאלה: איך אפשר לחנך בעזרת דוגמא?

תשובתי: אנחנו נותנים לעולם דוגמא פשוטה של חיבור, של יחסים הדדיים טובים. כי המערכת שמקשרת את כולנו מעוררת בנו את השאלה: איך נהיה מחוברים? ברע או בטוב?

אתה רוצה צרות ובעיות, מלחמות והשמדות? – בבקשה. רוצה לחיות בביטחון וביחסים טובים? – בבקשה. תחליט בעצמך. המפתח בידיים שלך.

כך או אחרת, הכול נובע מתוך המציאות, מתוך המצב שנוצר בימינו. אז למה אחרים אינם רואים זאת? – מפני שהם לא יכולים. הרי זה נובע מהכוח העליון. הם כבר מבינים שצריך להתחבר, אך אינם יכולים לעשות כלום בעצמם.

ולכן אנחנו משמשים להם דוגמא: אנחנו מעלים את הנושא הזה ודנים בו בפומבי, וכן פועלים במסגרת החברה העולמית שלנו, בקבוצות ובכנסים. אני מקווה שבשנה הקרובה נוכל להראות דוגמא של ארגון בינלאומי שמאחד אנשים שונים לגמרי, מכל הסוגים, וכולם מרגישים שהם אחים בכלי אחד.

הארגון הזה יוכל לשמש דוגמא לכולם, אפילו מבלי להזכיר את חכמת הקבלה. מספיק להסביר לאנשים שבטבע טמון כוח שמחיה אותנו ומפתח אותנו. ואותו אנחנו צריכים לעורר, כדי שהוא יתקן אותנו.

למה הכוח הזה דורש את זה? – כי על ידי זה אנחנו משיגים את תוכנית ומטרת הבריאה ועולים למימד הגבוה ביותר, הנצחי והמושלם, למדרגת ההתפתחות החדשה שלנו.

את כל זה אפשר להסביר בצורה מדעית, ברורה והגיונית. וזה מה שעלינו לעשות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "אהבת ה' ואהבת הבריות", 03.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
החסכונות שלי – בחשבונות של אחרים
אין מה לדרוש, חוץ מהחיבור בינינו
דוגמא לעולם כולו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest