דף הבית / קבלה ומדע / טבע / אנחנו חיים במטריצה

אנחנו חיים במטריצה

ידיעה: ה- Bank of America Merrill Lynch) BAML) העריך את ההסתברות שאנו חיים במטריצה. במכתב ששלחו אנליסטים של הבנק ללקוחותיו נאמר, שבהסתברות של 20%-50% אנחנו כבר חיים במטריצה. כלומר העולם שאותו אנחנו מחשיבים כריאלי מהווה למעשה תוצאה של הדמיית מחשב.

תגובתי: "אנחנו כבר חיים", ובעבר לא חיינו? האנושות כזו נאיבית, היא חושבת שכל הזמן היא מגלה משהו חדש! סוף סוף היא הגיעה לזה. קיום של מה שמכונה מטריצה, מדבר על כך שאנחנו כפופים לחוק אחד של הטבע. אנחנו כבולים בו בתורה חזקה והדוקה לחלוטין. כל תא שלנו, כל מחשבה, כל רצון, כל זה נמצא בטבע.

כמו כן, לאדם נשלחת מחשבה מסוימת עוד לפני שהוא חושב, כל רצון מעוצב בתוכו עוד לפני שהוא רוצה משהו. לפני שהוא עושה תנועה כלשהי, בגוף מצטברת אנרגיה, חומצות אמיניות, חשמל וכל היתר, שנותנים לו כיוון. האדם לא עושה שום דבר בעצמו! במקרה הטוב הוא מרגיש, שהוא מניע, אבל למעשה מניעים אותו.

המשימה של המקובלים, היא לגלות מי מניע את האדם, מיהו בעל המטריצה. ולמה זה צריך להיות אחרת?! הטבע הדומם, צומח, חי ומדבר, מפתח אותנו, את כל התאים, את כל מה שמסביב. איך יכול להיות שנימצא פתאום ברשות עצמנו?! מה פתאום?! ההנהגה נעלמה?! כוח ההתפתחות נעלם?! פתאום נפסקה תוכנית ההתפתחות?! זו האשליה שלנו ואילו אנחנו מנותקים ממה שקורה איתנו.

שאלה: למה באופן טבעי אנחנו מרגישים עצמאיים?

תשובתי: האשליה הזאת ניתנה לנו בכוונה, כדי שנגלה שלמעשה אנחנו קיימים בתוך חוק ואנחנו חייבים לדעת את החוק הזה. כאשר נגלה את החוק העיקרי של המטריצה, אז נהפוך להיות בני אדם נאורים יותר ואחר כך יהיה עלינו להמשיך הלאה.

הידיעה הזאת צריכה לחייב אותנו להבין את הנהגת המטריצה, איזה יחס יש לנו אליה, ולמה נבראנו כך שמצד אחד נהיה בתוכה, ומצד שני לא נרגיש את עצמנו בתוכה. בעיקרון, האדם הוא כמו חולה שיש לו פיצול אישיות מוחלט. כלומר, מצד אחד מנהלים אותו ומצד שני הוא חושב שהוא מנהל. והדואליות הזאת מתחילה להדאיג אותו, העולם הופך להיות כזה שהאדם כביכול איבד את מושכות הניהול ולפני כן, היה נדמה לו שהוא ניהל.

המצב מוביל אותו לסבל כדי שיחפש, ומתוך החיפושים הרוחניים יחליט לבסוף שהוא חייב להבין את החוק הכללי של הבריאה. ולהבין אותו אפשר רק אם הוא יתחיל לגלות אותו על עצמו, ובמידת ההידמוּת שלו לחוק הטבע הוא יגלה ויכיר אותו, אבל בשום אופן לא מבחוץ כפי שאנחנו רוצים.

שאלה: איך אז חייו ישתנו?

תשובתי: בהתאם להתאמה שלו לחוק הזה. הוא יחיה לפי חוקי המטריצה: השפעה כוללת, תלות כוללת, כולנו מקושרים בערבות הדדית. למעשה, זהו אושר עצום, מפני שאתה משיג ידע, הבנות, התכללות בתוך מערכת עצומה, אין סופית ובו זמנית כל כך קרובה.

שאלה: האם יחד עם זה הולכת לאיבוד האינדיבידואליות של האדם?

תשובתי: בשום אופן לא. להיפך, הוא מתחיל לרכוש אינדיבידואליות שלא הייתה לו קודם לכן! לכן תחילה צריך לנער אותנו טוב טוב ולהראות לנו שאנחנו בכלל לא בתוך המערכת הזאת, ואחר כך לאפשר לנו להיכנס לתוכה בהדרגה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 19.9.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest