פיצוץ אטומי של איחוד

שאלה: למה אתה אומר שצריך להשקיע את כל הכוחות שלנו בחיבור ואיחוד בין בני האדם? אני עוד לא ראיתי אף אדם בעולם שעשה כך והצליח.

תשובתי: לקבל אנרגיה טובה והזדמנות לעלות מעל תחושת הזמן והמקום, מעל כל התנגדות שלילית, כאילו שמרחפים באוויר, אפשר רק בתנאי שנתחיל להתחבר ולהתאחד. בחיבור של שני בני אדם ויותר, מתחילה פתאום להתגלות אנרגיה חיובית עצומה המסוגלת להעלות אותם למדרגות גבוהות מאוד מעל לחומר. כי כל הבעיה שלנו היא שאנחנו מבזבזים את כל הכוחות שלנו על עימות, התמודדות, תחרותיות. אבל אם נשיג איחוד ופשרות, נגלה בתוך החיבור הזה כוחות עצומים, כמו בפצצת אטום.

בעיקרון, ממה נובע פיצוץ גרעיני, פשוט מחיבור למאסה קריטית. ראו איזה כוח משתחרר מהחיבור הזה. ובזמן חיבור של בני אדם, הכוח הזה יהיה פי כמה פעמים יותר גדול. כל כוח רוחני בעולם העליון, שמסוגל להעלות אותנו מעל למרחב ומעל לחומר שלנו, נובע רק מתוך החיבור והאיחוד. אם היינו מתחברים זה עם זה, אז בתפרים שקושרים אותנו היינו מגלים את העולם העליון. כלומר, כל העבודה מסתכמת בחיבור ובאיחוד שלנו, ובדיוק על זה מדברת כל התורה.

במקום החיבור שלנו, מתגלה לנו ההזדמנות לפרוץ למדרגה הבאה, למימד עליון יותר, לעולם העליון, שם נחייה ללא שום ייסורים וצרות. כי כל הצרות והבעיות שלנו הן תוצאה מהפירוד שלנו.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 20.9.2015 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest