דף הבית / המשבר ופתרונו / כוח המחשבה הוא הכוח הגדול ביותר של הטבע

כוח המחשבה הוא הכוח הגדול ביותר של הטבע

דעתו של פרופסור י. יומאטוב (Y. Yumatov): אנחנו גילינו שדה, אשר קראנו לו "פסיכוגני". מהו טבעו של אותו השדה? – במידה רבה עדיין לא ברור. אנחנו יודעים שיש שלושה סוגים של חומר: חלקיקים (קוונטים), השדה, והחלל. החלל, כפי שאנחנו מבינים כיום, כלל אינו ריק וכולל בתוכו את שני הסוגים האחרים של החומר.

דוגמה של השדה, היא השדה האלקטרומגנטי, שעל קיומו היום כולם יודעים. אבל, נניח בזמן של ניוטון, לא ידעו על קיומו של השדה האלקטרומגנטי. זה לא אומר שאז הוא לא היה קיים. בדומה לכך, העניין של השדה הפסיכוגני. אולי יש הרבה מבנים של שדה שעליהם אין לנו מושג.

לאילו תהליכים במוח קשור השדה הפסיכוגני? – ניתן לראות את הנוירונים במוח, אבל אנחנו אף פעם לא נראה בהם רגשות, מחשבות, ותודעה. המדע מעמיד פנים שהחיים הפנימיים שלנו, שנסתרים מכולם, אינם קיימים. אבל האמת היא שאף אחד אינו מבין מה זה.

תהליכים מולקולריים במוח גורמים להופעתו של השדה הפסיכוגני, והוא, בתורו, משפיע בחזרה על התהליכים במוח. מתברר שהמוח יוצר שדה שמרגיש את עצמו. אחרי מציאת קולטנים כאלה, אנחנו נבין שאנחנו לא צריכים מכשירים אלקטרוניים מתוחכמים, מפני שהמשאבים שטמונים בגוף שלנו על ידי הטבע, מציעים הזדמנויות גדולות בהרבה. על ידי השימוש במשאבים הביולוגיים שלנו אנחנו נוכל לעשות כל דבר.

התייחסותי: כך המדע מתקרב לגבול, שמעבר לו נמצאת המדרגה הבאה של התודעה – גבוהה, אלטרואיסטית יותר. והמדע ייעץ לנו להיכנס לתוכה באמצעות השיטה היחידה שנקראת "השתוות הצורה", כלומר, לרכוש את תכונת ההשפעה על ידי החינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
המוח: סוד שאינו נגיש למדע
לנצל את כוח המחשבה – לשם תיקון העולם
לפעול בכוח המחשבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest