דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הכוונה, כייעוד של ישראל

הכוונה, כייעוד של ישראל

בי תלויה רק הכוונה.

ובכלל, לגלגלתא ועיניים (גו"ע), לישראל, לאלה שמשתוקקים ישר לבורא (ישר-אל), אין שום דבר חוץ מהכוונה. והם גם לא צריכים יותר שום דבר. כי הם הקשר בין התחתון ל"עלי עליון". האמצעי הזה או העליון שנמצא במצב של "קטנות", בזמן שבתחתון יש רק "רשימו" והעלי עליון נמצא במצב של גדלות.

קודם מגיעה הארה מלמעלה ומעוררת את ה"רשימו" בתחתון והוא פונה עם הבקשה, עם הדרישה למעלה. העליון מעביר את ה"רשימו" הזה לעלי עליון והוא בתגובה מעביר לו את האור המחזיר למוטב. אז העליון נכנס למצב של גדלות, הוא רוכש אח"פ ומתוך האח"פ הזה הוא מתחיל לפעול כלפי התחתון, מעביר אותו ממצב של "רשימו" למצב של קטנות.

לכן, העליון הוא בסך הכול כוונה, חשבון. והתחתון הוא המעשה, הקבלה, ה"כלים".

הכוונה, כייעוד של ישראל

בהתאם לזה, גם מצב הקטנות וגם מצב הגדלות של העליון שייכים דווקא לכוונה, למהות שלו: "חמור" קטן או "חמור" גדול, אדם קטן או אדם גדול. הכוונה שהוא בונה משתנה בהתאם למ"ן שהוא מקבל מהתחתון.

והתחתון מצידו דורש פעולה, שיתנו לו ושיעשו בשבילו! כאן צריכה להיות דבקות לעליון, התאמה אליו, ואחר כך בעזרת המאור המחזיר למוטב, התחתון בכל זאת משתנה בהדרגה, הופך ל"גוף" של "ראש הפרצוף". אבל, בכל מקרה, גלגלתא ועיניים ואח"פ דעליון נבנים כלפי הכוונה. הפעולה לא נעשית על ידי ישראל, כי הם רק מנהלים את הכלל.

בצורה כזאת אנחנו צריכים לנהל את החיבור בין האנשים. אחרת מאיפה יהיה להם הכוח לזה? להיפך, אם הם ימצאו כוח להתחבר בלי עזרתנו, זה יהיה "מושב לצים", "מושב פושעים" שיגרמו רק נזק. לכן, אנחנו חייבים לעבוד בצורה ברורה ונחרצת עם העולם, כדי שכולם יבינו מה אנחנו עושים.

אנחנו מסבירים מלכתחילה שמדובר על שיטה מקורית מיוחדת שלנו. אף אחד אינו מסוגל להעתיק אותה ולהביא לתוצאות טובות. להיפך, אחרי חצי שנה עד שנה, הניסיונות הללו יביאו לתוצאות שליליות.

זאת לא מיסטיקה, לא הדרכה ולא משהו אחר, אלא זה חיבור בעזרת הכוח העליון. גם אחרים יכולים להגיד דבר כזה, אבל השיטה הזאת שלנו. וזה צריך להיות מאוד ברור.

רק החברים שלנו, שלמדו וקיבלו הסמכה, יכולים לממש את החיבור בקרב הקהל הרחב. כי גם הם מתחברים לקבוצה, עובדים בה על החיבור ודרך המורה קשורים לכוח העליון ולכן הם יכולים להיות המוליכים שלו.

בנוסף לכך, אנחנו נגלה שגם בתוך הכוח העליון קיימת קבוצה. אבל על כך נדבר בפעם אחרת.

מתוך שיעור על פי מאמרו של בעל הסולם "השלום", 11.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מי רצה תפוח?
לחיות בכוונות ולא ברצונות
לכוונה הנכונה דרוש ה"ראש" הנכון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest