דף הבית / המשבר ופתרונו / לפנינו משבר אידיאולוגי

לפנינו משבר אידיאולוגי

ידיעה: אב להרבה ילדים נכנס לכלא, מפני שהבת שלו החסירה שני שיעורים בחינוך מיני. וכאשר הילדה הודיעה שהיא אינה מסוגלת לסבול את זה ויצאה מהכיתה, אז המורה גררה אותה בכוח חזרה לכיתה.

הורי הילדה קיבלו הודעה על תשלום קנס. מאחר והם סרבו לשלם, העניין הגיע לבית המשפט המחוזי, שבו לפי החוקים הגרמניים להורים אין זכות להגנה עצמית.

את ההורים (דרך אגב, האֵם בהריון) דנו ליום כליאה אחד בכלא. האבא של הילדה לא התייצב במשטרה לריצוי העונש, כיוון שהאמין בחפותו ובצדקתו. עקב כך הוא נעצר ונכלא בכוח. המצב עם אשתו ההרה בינתיים לא ברור.

בבית-ספר אחר, 8 תלמידי כיתה ו' בזמן שיעור דומה, איבדו את ההכרה כאשר ראו ציורים של איברי מין.

דעה (ב. לִינְדֵרְמָן, פוליטיקאי לאטבי): מה שאנחנו צופים בו אינו מהווה מאבק למען זכויותיהם של מיעוטים-מיניים, אלא זהו שינוי קיצוני של העולם ושבירה של טבע האדם עצמו. ואותה עטיפה נעימה מהווים מצעדי ההומואים, אולם למעשה אידיאולוגיה עולמית חדשה תושרש וכבר מושרשת על ידי שיטות משטרתיות וטוטאליטריות.

תגובתי: מבלי שיהיה להם מושג כיצד לצאת מהמשבר ומה לעשות עם האוכלוסייה העודפת של כדור הארץ, נלקח כיוון להרגעה באמצעות סמים, התרה של שימוש בסמים והפסקת הרבייה, עידוד של האנשים הלא נשואים, קשרים של אנשים מאותו המין, וכולי.

החלטה פוליטית חכמה, אולם כל הבעיה שלה ואי מימושה הוא בכך, שהיא הולכת נגד התוכנית של הטבע, להביא אותנו לאיחוד על ידי תיקון שנאת הזולת (האגו) לאהבת הזולת (אלטרואיזם), להפוך אותנו למקושרים הדדית בצורה אינטגרלית, הדומים לכל חלקי הטבע, עד למילוי הקשר בינינו (הנשמה) באור העליון (בבורא). לכן לפנינו עוד משבר גדול…

ידיעות קודמות בנושא:
בשבדיה מבטלים את הדמויות של אבא ואימא
הכרה בנישואים חד-מיניים
ערכי המשפחה, תחת הסכין!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest