דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לראשונה בששת אלפים שנה

לראשונה בששת אלפים שנה

שאלה: מה לעשות, אם בקבוצה יש חברים חזקים עם ניסיון רב, שבעבר היו פעילים מאוד בהפצה, אבל עכשיו למעשה לא משתתפים בה? זוהי דוגמה מאוד לא טובה. האם פשוט לחכות?

תשובתי: אפשר לחכות, ואפשר גם לעניין אותם אולי בסוג אחר של הפצה.

כי במה הבעיה? ככלל, כאשר אדם מגיע לקבוצה הוא מסכים לכל השתתפות בכל העניינים. ואחר כך הוא מתחיל להבין, שבעצם מדובר כאן על אגו, "אוי, אני לא רוצה". אני יכול לצעוק: "נפרוץ את המחסום!", וכאשר באמת צריך ללכת ולפרוץ, ללכת אל ההמונים, אז אני פוחד. כלומר, אני כבר לא מתקדם קדימה.

לכן צריך להיות קצת עקבי. אני מבין, שכל זה לא תלוי באדם, נותנים לו כזה מצב. אבל בעיקרון, בכל זאת כדאי לצרף את האנשים לאותם הדברים שבהם הם יכולים להיות יותר פעילים. אחרת הם לא יתקדמו.

אתם לא מתארים לעצמכם אילו הזדמנויות יש היום. כי היציאה להמונים זהו מימוש מעשי של חכמת הקבלה לראשונה בכמעט ששת אלפים שנה של קיומה. אנחנו נכנסים לשלב שעבורו נברא כל הטבע, כל הבריאה.

מה שהבורא עשה ביחס לכל הבריאה שלו, עכשיו כל הבריאה הזאת מממשת על עצמה. ואנחנו צריכים לממש את זה. אתם מתארים לעצמכם איזו הזדמנות זו?! ופתאום אנחנו מרימים ידיים ואומרים: "איכשהו זה יעבור. קשה…". זה חוסר חשיבות, קוצר ראייה מלא.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
השתתפות של מאה אחוז בהפצה
תתחילו לעבוד עם אנשים!
היכן מסתתר הבורא?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest