דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הבעיה היחידה שדורשת פתרון

הבעיה היחידה שדורשת פתרון

שאלה: לאחר הכנס בסנט פטרבורג הקבוצה שלנו התפרקה לחתיכות, לשיעור הבוקר מגיעים אדם אחד או שניים. מה קרה לקבוצה? לכל אחד הופיעו בעיות אישיות חשובות. איך אפשר לצאת מהמצב הזה?

תשובתי: אנחנו כל הזמן שוכחים, ששום דבר אינו קורה במקרה, שהכול נעשה על ידי הבורא. כל מה שאנחנו מקבלים, אנחנו מקבלים בצורה מבוקרת על ידי מערכת ההנהגה הכללית. המערכת הזאת גם כללית וגם פרטית, אינדיבידואלית.

פתאום לחברים בקבוצה נדמה, שהמצב שלהם הוא רע, ישנן איזה שהן בעיות חיצוניות ופנימיות, לכל אחד יש מצוקות אישיות, משפחתיות משלו. הם לא מבינים, שבעצם, אין שום בעיות. ישנה רק בעיה אחת, הקשר עם הבורא! כל השאר פשוט דימוי חיצוני של הקשר הזה, אין שום דבר אחר!

ההדגמה של הקשר שלך עם הבורא לפי הכלל "טוב יותר, רע יותר", מתגלה בכל מיני אירועים שמצטיירים לך או בעבודה, או בבית, עם המשפחה, עם הילדים, או עם עצמך: בבריאות או כל מיני הרגשות פנימיות אחרות, כל מיני שינויי מצב הרוח. הבורא עושה את כל זה כדי לשטוף אותך טוב טוב בכל מיני מצבים, לסחוט אותך כמו סמרטוט ולהראות לך מה אתה שווה.

הוא עושה את זה בצורה מדודה, בהתאם למצבך, ורק בכוונה אחת ויחידה, כדי שתמיד תהיה לך אפשרות לעלות. אם אין באפשרותך להתעלות מעל לכל מצב שלך, מעל לכל בעיה, זה סימן שאתה פשוט לא מימשת בצורה מספקת את התנאי שנמצא אצלך.

אין מצבים חסרי מוצא! הם כולם מדודים מראש ומגיעים מהבורא רק בכוונה אחת ויחידה, להעלות אותך גבוה יותר ולא לעזוב. מצב כזה בכלל לא נמצא בתוכנית הבריאה. אפילו אם משחררים אותך, אז במעבר שלך דרך המצב הנמוך ביותר, כבר מראש קבוע המצב העליון. מה הכוונה מצב תחתון? זהו המצב העליון, שאותו אתה מרגיש ב"כלים" הלא מתוקנים שלך, ולכן הם נראים לך תחתונים יותר.

ירידה, זה הרצון של המצב הבא, אבל הוא עדיין לא תוקן על ידך. אבל זהו כבר המצב הבא. לכן, לא קיימות לא ירידות ולא עליות! אנחנו תמיד עולים לפי המוֹדוּל!

אם עכשיו אני מרגיש ריקנות, פחד, עצבנות, אפאטיה מוחלטת, ולמעשה, כל מה שאנחנו מרגישים בירידה, מאיפה זה קורה בתוכי? זה קורה באגו שלי שגדל, בדרישות וברגשות שגדלו, וכבר מהווה את המצב הבא שלי שמתגלה בצורה לא מתוקנת, לא באור.

לכן היממה מתחילה מהלילה. הלילה, הוא הכנה לאור. אנחנו לומדים ב"תלמוד עשר הספירות", שבמשך הלילה מתרחשת הכנה לתיקון ה"כלים". ואחר כך מגיע הבוקר, לא לפי השעון, אלא מתי שתיקנו את ה"כלים" הללו, הרצונות.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
"קו שמאל" בקבוצה
כיצד עובדים עם ההפרעות?
החוליה הקובעת בשרשרת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest