דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האמצעי להעלאת הקשר בקבוצה

האמצעי להעלאת הקשר בקבוצה

שאלה: איך אפשר להעלות איכותית את הקשר שלנו עם החברים בקבוצה, ב"עשירייה", כדי להחזיק בכוח האיחוד בעבודה היומיומית לחיבור העולם החיצון הסובב אותנו?

תשובתי: איך להעלות איכותית את הקשר ב"עשירייה", בקבוצה? – רק מתוך הכרחיות, נחיצות!

האור, בהתפשטותו ממעלה למטה, יוצר רצון. בבחינה ד' של התפתחותו הרצון מתחיל להגיב על האור, לעשות "צמצום", "מסך", "אור חוזר", וכולי.

מאחר ואנחנו באים מהרצון ולא מהאור, אז אם אנחנו רוצים לעשות משהו אנחנו צריכים לחפש סיבה. אתה שואל: "איך אפשר להעלות איכותית את הקשר שלנו עם החברים בקבוצה?", אבל האם יש לי לכך נחיצות?

אם אני יוצא להפצה, לחיבור עם אנשים אחרים בעולם הסובב, ורואה איך אני זקוק לתמיכה, איך צריך להיאחז בקבוצה שלי, אז נוצרת בי הנחיצות בקשר עם החברים, ואני עושה את זה. אבל אם אין לי רצון להצליח בעולם החיצוני, אז וודאי שאין לי נחיצות בקשר עם הקבוצה.

עכשיו אנחנו עורכים פעולה מאוד אינטנסיבית בהפצת ההשכלה האינטגרלית בישראל, וכל האנשים שלנו נמצאים בעבודה חיצונית. בכל המקומות שבהם הם נמצאים, הם משוחחים על ההכרחיות של האיחוד לצורך פתרון הבעיות היומיומיות. נוצר אצלם צורך גדול מאוד לחיבור בקבוצה! כאשר הם חוזרים חזרה, הם מרגישים עד כמה חשובים להם כל החברים, עד כמה הם נחוצים להם כדי שיהיו להם כוחות לצאת ולשכנע אחרים.

לכן כל הזמן תעלו את הקשר עם העולם הסובב, תלכו לתוכו, תפיצו, תעוררו אותו לחיבור ואיחוד. בזה אתם תעלו איכותית את הקשר עם החברים שלכם.

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכול מתחיל מהקבוצה
היציאה לקהל היא צעד ראשון לקראת הבורא
נמלים תחת המעמסה של ההשפעה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest