דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לא להפר את חוק האיזון הרוחני

לא להפר את חוק האיזון הרוחני

"הִנֵּה אָנֹכִי שֹׁלֵחַ מַלְאָךְ, לְפָנֶיךָ, לִשְׁמָרְךָ, בַּדָּרֶךְ; וְלַהֲבִיאֲךָ, אֶל-הַמָּקוֹם אֲשֶׁר הֲכִנֹתִי. כא הִשָּׁמֶר מִפָּנָיו וּשְׁמַע בְּקֹלוֹ, אַל-תַּמֵּר בּוֹ: כִּי לֹא יִשָּׂא לְפִשְׁעֲכֶם, כִּי שְׁמִי בְּקִרְבּוֹ. כב כִּי אִם-שָׁמוֹעַ תִּשְׁמַע, בְּקֹלוֹ, וְעָשִׂיתָ, כֹּל אֲשֶׁר אֲדַבֵּר–וְאָיַבְתִּי, אֶת-אֹיְבֶיךָ, וְצַרְתִּי, אֶת-צֹרְרֶיךָ." (תורה, שמות, פרשת "משפטים", פרק כ"ג, פסוקים כ-כ"ב).

המלאך, הוא כוח שמפתח את האדם על ידי דחיפה מאחור או על ידי משיכה קדימה. כל האנושות מתפתחת מדור לדור בעזרת הכוח הזה שפועל בתוכנו. כל כוח בטבע נקרא "מלאך". "הִשָּׁמֶר מִפָּנָיו וּשְׁמַע בְּקֹלוֹ", כלומר, עליך להיות קשוב לכוח ההתפתחות שלך, וללמוד את כל השינויים שאתה עובר בדרך. צריך לשים לב לכל זה כדי להבין שאתה לא יכול ללכת נגד חוק ההתפתחות, להיפך, אתה צריך ללמוד אותו ולהיות מותאם אליו. אתה לא תשבור אותו, אלא הוא ישבור אותך.

אנחנו רואים מה קורה כאשר אנחנו לא רוצים להקשיב לטבע ועושים מה שבא לנו. מה יוצא בסופו של דבר? הרי נאמר "כִּי לֹא יִשָּׂא לְפִשְׁעֲכֶם, כִּי שְׁמִי בְּקִרְבּוֹ". והאיום הזה עובד.

לפני זמן מה היינו בקרסנוירסק והתושבים המקומיים סיפרו על הצרה שמתרחשת על נהר יניסיי קרוב לתחנת הכוח בקרסנוירסק. הדגים ששוחים כדי להתרבות, נתקעים במבנה הסכר הניצב בדרכם ואינם מסוגלים להתרבות ומתים. האקולוגיה מתדרדרת לקראת אסון.

בעיות דומות קיימות גם במדינות אחרות. במקומות שבהם בונים תחנות כוח מופרת זרימת כוחות הטבע האדירים, מופר האיזון האקולוגי. הכול משתנה, כולל הטבע הדומם, הצומח והחי.

דבר דומה קורה לעדרי האיילים שרגילים לנוע על פי נתיב מוגדר. בדרכם נבנו צינורות נפט. מנהיגי העדרים מועדים על הצינורות הענקיים ונופלים. האיילים שבאים בעקבותיהם נתקלים בהם וכך נהרגים. ואי אפשר לעשות נגד זה שום דבר. ניסו להרגיל אותם למסלול אחר, פיזרו מלח (האיילים אוהבים מלח) וסוגי מאכל אחרים, אך שום דבר לא עזר.

אנחנו לא מבינים שלטבע יש חוקים נוקשים משלו, ואנחנו עומדים כל הזמן בדרכו. לכן, המשפט "כִי לֹא יִשָּׂא לְפִשְׁעֲכֶם, כִּי שְׁמִי בְּקִרְבּוֹ" הוא מצווה אקולוגית.

הטבע אינטגרלי! זכותך לקבל ממנו את מה שדרוש לגוף הבהמי (הגוף פיזי) שלך כדי להישאר ברמה נורמלית הגיונית. זה הכול!

מי שמקבל החלטות לבניית אובייקטים שונים, צריכים לקחת בחשבון את חוק הטבע, חוק האיזון הרוחני, כי האקולוגיה היא חלק מהאיזון הרוחני.

אם תתייחס לכל באהבה, אז בצורה אוטומטית תתקבל החלטה נכונה. אוטומטית! אתה לא מפר כלום. ובלי אהבה אין לך שום זכות לפעול, כי זה יסתיים עבורך בנפילות חוזרות.

ברגע שהאיזון מופר וכף המאזניים נוטה לצד אחד, רק לתועלת האדם, אז מייד מתחילה בעיית האקולוגיה. לכן, אתה חייב להכיר את חוקי הטבע ולשמור עליהם ברמה שלך. אתה חייב להעתיק את הטבע הדומם, הצומח והחי על טבע האדם, הטבע הרוחני, ואז אתה תבנה בו את העולם העליון שלך.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 24.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
החוק של האיזון הכללי
ללמוד לחיות באיזון עם הטבע
כיצד לראות מלאך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest