ערוץ ההפצה שנפתח

כל העולם הוא הכלי החיצוני שלי. אין כלום בעולם חוץ מאדם אחד, וכל השאר הם החלקים שלי שמוצגים בעיניי כאנשים זרים שאותם אני חייב להעלות ולהעריך, מפני שדרך זה אגיע לצורת ההשפעה.

ביטוי ההשפעה הוא באהבה. משפיעים למי שאוהבים. אם אתה אוהב מישהו, אתה כל הזמן חושב על איך לגרום לו טוב. תסתכלו איך אימא אינה מסירה מבטה מהתינוק ורק מחפשת מה עוד אפשר לעשות למענו. זאת דוגמה שהטבע נותן לנו.

לכן, כאשר אנחנו יוצאים להפצה, אנחנו מממשים את התיקון האישי שלנו בצורה הכי מהירה, ראויה, יעילה וישירה. עלינו להרגיש שאך ורק באנשים האלה אנחנו נגלה את הבורא, ולא בפנים בתוכנו. כל הרצונות הפנימיים שלנו שישנם עכשיו יצטרכו להתגלגל פנימה, להצטמצם.

נשארת רק השאיפה הזאת החוצה בצורתה הטהורה, נטו, ללא שום חשבון, כמגיעה ישר מה"נקודה שבלב". וכל שאר הרצונות שלנו אמורים להצטמצם, נהיה חייבים להתעלות מעליהם. המאמצים המכוונים מחוץ לנו, יחד עם הרצונות החיצוניים, זה מה שיהפוך לנשמה שלנו.

באותה המידה שנתחיל לטפל באנשים ולהרגיש את התקדמותם, נתחיל יותר ויותר לדאוג להצלחה שלהם אפילו במידה יותר רבה מאשר להתקדמותנו האישית. בדומה להורים חורגים שמשקיעים בילדיהם המאומצים יותר אהבה ודאגה מאשר בילדים שלהם, מפני שמפחדים שלא יאהבו אותם ומשתדלים לזכות באהבתם. ואילו את הילדים שלנו אפשר לפעמים להעניש מפני שחושבים שהם יסבלו את הכול, ועם ילדים חורגים צריכים כל החיים להוסיף תשומת לב יחסית לילדים שלי.

כך גם אנחנו כאשר יוצאים לקהל הרחב ומשקיעים בהם את המאמצים שלנו. ככל שהאנשים האלה נראים לנו רחוקים יותר, כך אנחנו יותר מקבלים את המאור המחזיר למוטב.

מאותו הרגע שנפתח ערוץ של השפעה לעולם החיצון, אין שום דבר יותר חשוב מההפצה. בכך מבטיחים שכל אחד מסוגל להשיג את העולם הרוחני! אם לא ההפצה, אז רק תלמידים יחידים המובחרים היו יכולים להגיע לגילוי הרוחני. אך ורק בזכות זה שערוץ ההפצה נפתח, אנחנו יכולים לקבל את כולם, ולא בהכרח כאן, אלא בכל העולם כולו. הכול תלוי עכשיו רק באדם עצמו.

ללא הפצה אין לנו אפשרות לפנות לחלקי הנשמה שלנו. הנשמה שלנו נמצאת מבחוץ, בכל העולם שסביבנו: בדומם, צומח, חי ובבני אדם. צריכים לתקן רק את האדם, וכל שאר חלקי הטבע יתוקנו יחד איתנו מפני שהם ללא בחירה חופשית. חופש הבחירה הזה איננו באנשים שסביבך אלא בתוך עצמך, איך שאתה מנצל את ההזדמנות שניתנה לך ומתחיל להפיץ את השיטה ולממש אותה.

מתוך השיעור על מאמר מתוך הספר "שמעתי", 04.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
קל לתקן אחרים!
לצרף את כל העולם לבורא
הקבלה המעשית מתממשת בימינו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest