דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האיחוד הוא המבנה החדש של האנושות

האיחוד הוא המבנה החדש של האנושות

שאלה: מה זה הפצת החכמה להמונים?

תשובתי: כאשר תלמיד בא אליי, הוא רוצה שיהיה לו טוב. אבל הוא מבין, שטוב עבורו זה השגת משמעות החיים, מה שמעל לחיים. הוא רוצה ברגשות ובשׂכל לעלות עד למשמעות הזאת ולרכוש אותה.

עבור שבעה מיליארד האנשים משמעות החיים היא לעלות לדרגה של עושר, כבוד, שליטה, בריאות, מושכלות, כל מה שמהווה מילוי של רצונותיהם. והם מנסים לעשות את זה בכל השיטות האפשריות: דתיות, מדעיות, פילוסופיות, פסיכולוגיות, טכנולוגיות ופיננסיות-כלכליות. אבל שום דבר לא יוצא ולא מצליח. וזה מה שהם מכנים משבר.

ואילו בשבילנו המשבר מסמל לידה. כי למילה "משבר" ישנה משמעות כפולה: זו גם נפילה וגם לידה של משהו חדש. אך ההמונים אינם מבינים זאת.

לאחר שהם יתייאשו לגמרי מכל הניסיונות שלהם, אנחנו נוכל להצהיר שבידינו ישנה שיטת ההשגה של מה שהם רוצים: בריאות, שליטה, כבוד, עושר, מזון, משפחה, אהבה. יהיה להם את כל מה שהם צריכים בחיים האלה, "גן עדן" ארצי. אבל לשם כך הם חייבים להתאחד.

והם יתחילו להתאחד פשוט מחוסר ברירה: בהדרגה, מבלי שישימו לב, במעגלים קטנים. עם זאת, הם מייד יתחילו להרגיש תוצאה חיובית.

על ידי התאחדותם הם יבנו מבנה אחר לחלוטין של החברה, מפני שאיחוד ביניהם זהו המבנה החדש של האנושות. מופיעה ציביליזציה חדשה לגמרי, גלובלית, אינטגרלית, אנלוגית. באיחוד הזה הם יתחילו להרגיש התגלות של הכוח האינטגרלי, שזה מה שהם כביכול יוצרים.

למעשה הם רק משתוקקים לקשר ביניהם, והכוח הזה מתגלה דווקא בניסיונות שלהם לאיחוד. זה אותו הכוח העליון שמשפיע עלינו. אבל הם עושים זאת מתוך ההשתוקקויות שלהם, ואנחנו מתוך השתוקקויות שלנו. לכן אצלנו מופיעה עבודה משותפת מדויקת יותר: ירידות ועליות. ואצלם אין את זה, אצלם זו פשוט התקדמות קדימה.

עם זאת, הם ירגישו מצב קבוע של עלייה, כי אין להם לא "קו שמאל" ולא "קו ימין". יחסית לנקודה הזאת הם ירגישו תנודות, אבל כל הזמן יהיה להם טוב.

הם יימשכו אלינו, כי יהיה להם ברור שללא סדנאות קבועות, ללא לימודים של החינוך וההשכלה האינטגרליים הם לא יוכלו להתקדם. אבל על ידי ההתקדמות, הם פתאום יתחילו לראות מלפנים אור במקום חושך, ירידות והרס. זוהי ההפצה. כך זה יימשך עד גמר התיקון.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 24.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אותה השיטה, בגישה שונה
מקדמה שצריך להצדיק
תרפיה רוחנית להמונים – השלב הראשון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest