דף הבית / המשבר ופתרונו / עולם של רחמים גלויים ללא שום רוע

עולם של רחמים גלויים ללא שום רוע

שאלה: מה זה אומר, להתכלל בחסרונות של האחרים, כיצד זה קורה?

תשובתי: כאשר אתה דואג לאחרים, אתה נכלל בתוך כל החסרונות שלהם. אומרים, שדרך חמישה אנשים אתה מתחבר עם כל העולם.

מסתבר, שאם הקבוצות שלנו עובדות בהפצה, למשל בדרום אמריקה נכון להיום חיים קרוב לחצי מיליארד בני אדם, אז דרך הקשר עם כמה אלפי אנשים, דרך הרשת הכללית, הם מקבלים חסרונות של עשרות ואפילו מאות מיליוני אנשים.

הקבוצות שלנו מפיצות את החינוך האינטגרלי בכל קצוות העולם ובצורה כזאת מעוררות את הקשר הזה. מסתבר, שכל החסרונות תפוסים בתוך "רשת דייגים" אחת, מגיעים למרכז שלנו ומכאן נובעת שיטת התיקון. ואנחנו סופגים את החסרונות של כל העולם וממשיכים להעלות אותם למעלה, לבורא, ל"מלכות דאין סוף", רוצים להיות "כאיש אחד בלב אחד".

כשאנחנו עובדים בצורת פירמידה כזאת, אנחנו מתקנים את כל העולם ומבצעים עבודה המכונה "עבודת הכוהנים", עבודת "ישראל". כל החסרונות של בני האדם שייכים לעולם החומרי, הצורך במזון, מין, משפחה, כסף, כבוד ומושכלות. אבל אנחנו הגענו למשבר כזה, שאנחנו לא מסוגלים למלא אפילו את הרצונות הארציים ללא הקשר הנכון בינינו. והשבירה הזאת מתגלה כל יום יותר ויותר.

קודם אנחנו סבלנו מבעיות פרטיות כלשהן, ממחלוקות במשפחה, בעיות בעבודה, בעיות בחינוך הילדים. הבעיות הללו לא היו מאיימות על הקיום הישיר שלנו. אבל היום הבעיות מתעוררות כבר בדרגת האקולוגיה הכללית, בבריאות, פירוק מושג "המשפחה", אבטלה המונית. אלה הן בעיות יום-יומיות פשוטות שבהן תלוי קיומנו בעולם הזה.

מתוך ההכנה לשיעור, 14.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
עבודה עצמאית עם הרצונות שלנו
מדוע התקופה שלנו כה מיוחדת?
חשובים הקשרים ב"רשת הקריסטלים"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest