דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / יצירתיות בלתי מוגבלת

יצירתיות בלתי מוגבלת

שאלה: אתה אומר, שההפצה היא המימוש של מטרת הבריאה. מהו המסר של ההפצה? האם מטרתה היא לתת דוגמה של התנהגות בחברה או להציג את השיטה בפועל? אולי אלה יכולים להיות מאמרים שלך שמעובדים בצורה מודרנית ומוגשים בצורת קליפים וסרטים שונים? האם מסר כזה יכול להיוולד כאשר אדם כותב, נניח, תסריט או ספר?

תשובתי: אני מסביר לכם את יסודות הלימוד והחינוך האינטגרלי, כיצד להתקדם לקראת האנשים, לקראת העולם, אבל אני לא איש מעשה. אין לי אפילו הרגשה נכונה של הדור המודרני. אני תופס אותו רק דרככם, רק דרך מה שמספרים לי.

אף על פי שאני קורא הרבה מאוד, בין 20-30 מאמרים קצרים וידיעות ביום בנושא המדע, התרבות, הפוליטיקה, האירועים בעולם, אני בכל זאת קשור מעט מאוד לאנשים.

ואני לא יכול אחרת. כולם מכירים אותי, לכן זה משפיע על היחס של האנשים כלפיי. לכן, יציאתי לעם לא תצליח.

אתם צריכים לקדם את הכול. אני מרשה לכל אחד מכם לעשות כרצונו: לכתוב, לדבר, ליצור… העיקר לשלוח את הכול לבדיקה, אם ברצונכם שזה יצא נכון. אני לא מתנגד שחברי "בני ברוך" יכתבו ספרים שלהם, העיקר שזה יעבור דרך הצנזורה. מדוע? כדי שזה יהיה נכון.

אף אחד לא מתכוון לקפח אתכם. אתם יכולים לכתוב בצורה עצמאית כל מה שעולה בדעתכם, החל משירה, שירים ועד לפרשנות רצינית של ספר הזוהר. זה עניינכם, העיקר שזה יצא לכם טוב בצורה ספרותית ונכון בהתאם לחכמת הקבלה, או שזה יהיה, פחות או יותר, בהתאם לשיטת החינוך האינטגרלית שאנחנו מגלים בינתיים. מפני שגם אני לא מכיר אותה, אני פשוט מגלה מתוך מה שקורה עכשיו בעולם.

אם תיקחו את מה שעשינו נניח במשך חמש השנים האחרונות, אז אנחנו למעשה הקדמנו את הרב"ש. המגמה העיקרית היחידה בעולם שצריכה להיות היא גילוי הבורא לנבראים. לפי ההגדרה, זה היסוד של חכמת הקבלה. מטרת חכמת הקבלה היא גילוי הבורא לנבראים בעולם הזה.

היום, בעזרת הלימוד והחינוך האינטגרלי, אנחנו קירבנו את חכמת הקבלה ואת גילוי הבורא בעולם הזה לעולם שלנו ועשינו צעד נוסף קדימה.

אנחנו "הלבשנו" על הקבלה מרכיב מחבר שמסייע להתאים אותה לאדם המודרני, לחברה המודרנית, לעולם הזה, בעזרת השיטה האינטגרלית, "שולחנות עגולים", סדנאות, וכולי. אנחנו עשינו את מה שקודם לא היה.

הרב"ש הביא לנו את המושג "קבוצה", ואנחנו הפכנו אותו מקבוצת מקובלים שבה מדברים על חשיבות הבורא, על חשיבות המטרה, ל"שולחן עגול" לכל מיני אנשים, ששם מדובר על החיבור בינינו.

על ידי זה אנחנו הלבשנו "הלבשה" נוספת על הקבלה, ובצורה כזאת היא יכולה לבוא במגע עם כל סוגי הקהל. זה טוב להם וגם לנו. לכן, אנחנו יכולים לעסוק עכשיו ברצינות בפיתוח של השיטה הזאת, בהרחבתה.

תעשו כרצונכם, מפני שהשיטה שלנו בנויה על הקשר בין האיחוד וכל יתר האנשים בעולם, ובתוך זה פועל האור העליון. וזה יימשך כך. לכן, אתם יכולים לכתוב על כך ולעשות מה שאתם רוצים, אפילו לכתוב דוקטורטים.

ההשכלה והחינוך האינטגרלי הם העתיד של העולם. שום דבר אחר אינו קיים. והעולם לא ירצה יותר שום דבר אחר, מפני שהוא ימצא בזה את האמצעי היחיד להירגע ולהצליח. רק בזה תלוי העתיד הטוב שלו.

מתוך שיעור על פי המאמר "עניין מטה ונחש", 21.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לבצע את מחשבת הבריאה
השיטה האינטגרלית: הווה ועתיד
דברי פרידה לאחר הכנס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest