דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כאשר ייפקחו עיניו לראות

כאשר ייפקחו עיניו לראות

שאלה: איך אנחנו יכולים לבנות בצורה נכונה שיתוף פעולה בין הקבוצות השונות של החברה העולמית שלנו, כדי שהוא יהיה היעיל ביותר?

תשובה: אנחנו לא צריכים לחשוב על זה, מפני שהאור יעשה את הכול. אנחנו פשוט צריכים לעבוד על הקשר, על החיבור, על התכללות ודבקות של כולם. ובהמשך אנחנו נגלה את עצמנו כבר כקיימים במערכת.

כאשר אנחנו משתוקקים פנימה למרכז המשותף, אנחנו פתאום מגלים את עצמנו מקושרים בצורה נכונה זה עם זה, כמו חלקים של הפאזל שנכנסים זה לתוך זה. בכל אחד מאיתנו מתגלים כאלה חללים ובליטות, שאנחנו פתאום נכנסים זה לתוך זה כמו "גלגלי שיניים". אבל הצורה הרב-שכבתית והרב-כיוונית הזאת היא לא סתם תלת ממדית, כמו בעולם שלנו, אלא רב-ממדית. וכל הבליטות והשקעים תואמים זה לזה. את זה עושה האור, ולא אנחנו.

בכל מדרגה, בכל רגע של ההתפתחות שלנו, כל השיניים באות לחיבור יותר ויותר גדול, עד שיוצרים אחד שלם, עד שההצטברות של כולם תמלא את כל "מלכות דאין סוף".

למעשה, כל זה כבר קיים, רק שמתגלה לנו בהדרגה כביכול המצב של השבירה, כלומר החוסר של כל המגעים, ועד להתכללות הדרגתית של כולם במערכת הכללית.

כל זה מתגלה לנו בהדרגה, כאילו שעינינו נפקחות לראות. בזמנים עברו, כאשר הוציאו החוצה אסיר שישב עשר שנים בצינוק, אז היו שמים לו על הראש כמה שָׂקים, שאחר כך הורידו בהדרגה כדי שהוא יתרגל לאור היום ולא יתעוור ממכת האור. כך גם מאיתנו מורידים בהדרגה את המסָכים המסתירים, שאותם אנחנו משנים למסכי קבלה.

וכאשר אנחנו מקבלים את האור בתכונת ההשפעה, אז הוא לא מסנוור, כי הוא לא נכנס לתוך הרצון עצמו, הוא נמצא מעליו. לכן אין לנו על מה לדאוג, אלא צריך רק להשתוקק לאיחוד. כל השאר בינינו יסתדר מעצמו, כל הקבוצות יתחילו להשלים זו את זו בכזאת צורה, שאנחנו נראה איך שנגיע לארגון מחדש בין קבוצתי, לחלוקת העבודה.

בעצם, כל העולם יבוא לחלוקת עבודה בינלאומית, לא לכזאת כמו היום כאשר סין מייצרת סחורה, אמריקה מדפיסה כסף, רוסיה שואבת נפט, וכולי, אלא דווקא לשיתוף פעולה הדדי נכון ביניהן בכל הדרגות, כדי להשלים באופן המיטבי זו את זו. בראש ובראשונה זה יתרחש בין הקבוצות.

מתוך שיעור על המאמר "מטה ונחש", 21.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
שגלגלי השיניים לא יחרקו ולא ישברו
תכנית קשר הערבות
לתפוס עם השיניים או להתחבר בגלגלי שיניים

One comment

  1. ליאורה לוק

    שלום הרב ד"ר מיכאל לייטמן
    בקבוצת ירושלים מתחולל שינוי התפתחותי השבח לאל אולי יחליטו להרחיק כמה מאיתנו כי הקבוצה שרוצה להתקע בתבניות האגואיסטיות והפיזיות בלבד, כמובן שמעוררים המון אנטי והתנגדות אולי נשאר מיעוט קטן שידבק בדרך לאהבה והשפעה בכל הכוח מבלי לוותר ובהסכמה ושמחה הדדיים אנחנו איתך ביחד כל הזמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest