חלק א': כתבי הרב"ש, כרך א', מאמר "מהו ההבדל בעבודת ה' בין כללי לפרטי", עמוד 763
צריכים לשאוף למטרה ולא לגילוי הרע. אבל כאשר הרע מתגלה בי, צריך להבין שזה הכרחי.
חלק ב': "זוהר לעם", פרשת "ויחי", אות רמ"ה
טקסט קבלי מתאר את מה שמתרחש איתי, בי, והכוונה מגדירה את הקשר בין ההתרחשויות הללו והכוח העליון.
חלק ג': תלמוד עשר הספירות, כרך ו' חלק ט”ו, דף א' תשל”ו, אות פה'
עלינו להקים מן העפר את מלכות דעולם האצילות אשר נמצאת בגלות. אליה אנו מעלים את הרצון המשותף לאיחוד של הכלים השבורים.
חלק ד': שיעור לציון יום השנה להסתלקותו של הרב”ש. כתבי בעל הסולם, אגרת ל"ח, עמוד 733
התגברות תמידית: אינני מסתמך על ההישגים של אתמול, אלא ההיפך, הם הופכים לחסרונות אשר היום דוחפים אותי קדימה.
שיעורים נוספים במדור: שיעור הקבלה היומי
|||"דור האחרון" – 220 וולט|||
|||ארקדי דוכין – 220 מעלות|||
|||מוטי מור – 220 כוח סוס|||
*****אל רוחניות!*****
===== מה המשמעות של איסור החזקת בעלי חיים בבית? ומה ההשלכות להפרת איסור זה? והאם קיים באמת?
===== מהי ההתייחסות לאימוץ ילדים לצד עיסוק בקבלה ורוחניות???(מאוד חשוב). תודה.
===== איזה מעשים אינם מומלצים לשמירה ופיתוח כוונה?
===== כיצד לטפל בכוונה מקוטעת?
===== מתוך השתדלות לשמור על דרך קצרה ומדיוקת לשאול איני מתייחסת לעץ המתפתל תחת כל מילה כמעט בשאלותיי, ורק אקווה ואצפה להבנה… ואומר תודה על כל מבט… (מאוד מתגעגעת לנובמבר… 2010) .
בחלק ד' היום שאלו אותך לגבי לימוד "מפה לפה" שבעל הסולם ציין כלפי רב"ש באיגרת, ענית שהתלמיד צריך ליצור מסך משותף עם המורה וע"י נקודת ההתקשרות עם המורה התלמיד מסוגל להבין במה מדובר, וסיימת את התשובה שנזכה להיות ראויים להיות תלמידים שלו (של הרב"ש).
1.אם אתה המורה שלנו למה כוונת אותנו לזכות להיות תלמידים של הרב"ש?
2. איך הקבוצה יוצרת מסך משותף לעבודה מול העליון?