דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להשלים את הרצונות אחד של השני

להשלים את הרצונות אחד של השני

כנס סנט פטרבורג, שיעור מס' 1

בעולם שלנו, מילים כמו השפעה ואהבה, שבאות לכלל שימוש בכל מיני נסיבות אפשריות, נשחקו לחלוטין. עם הזמן, הן תחלנה לעורר בנו את התחושות הרצויות, את הנטיות הרצויות זה כלפי זה, את ההרגשות הרצויות, אבל בתחילה הן וודאי מבלבלות אותנו.

למעשה, אהבה, זה מילוי פנימי הדדי אחד של השני. אם אפשר לתאר לעצמנו בצורת פאזל, שלחלקים שלו ישנה צורה הפוכה, אבל כאשר הם נכנסים ומתחברים זה לזה הם משלימים זה את זה.

כלומר, הרצונות של אחד (מינוס אדום בציור) מתמלאים בפעולות של השני (פלוס שחור בציור) ובאופן כזה נכנסים זה לתוך זה, בכך שמרכיבים את התמונה הכללית.

להשלים את הרצונות אחד של השני

המרחק ביניהם, כלומר המצב של חוסר המילוי, מורגש כייסורים (מינוס גדול). ורק מילוי תואם מהאחר יכול למלא אותו.

להשלים את הרצונות אחד של השני

בעיקרון, אנחנו קיימים בטבע שכבר מראש מותאמים זה לזה, רק שנפרדנו זה מזה על ידי הבליטות והשקעים שלנו, ועכשיו צריכים להשוות אותם חזרה. לכן "ואהבת לרעך כמוך", זו השלמת הרצונות של האחר. אבל לשם כך צריך להבין, להרגיש, מה הוא רוצה.

איך אפשר לגלות את זה? אם אנחנו עובדים יחד באופן עקבי על אותם החומרים, לפי אותה השיטה, אז מתחילים להבין מה דרוש לכל אחד מאיתנו. ואז כל אחד, אפילו מבלי להבין עד הסוף אילו צורות קיימות אצל האחר, משתוקק לזה, וכל השאר כבר ממומש מלמעלה על ידי האור שמגיע. לכן אנחנו צריכים לקחת לתשומת ליבנו עוד מרכיב אחד, את האור שמגיע שפועל ומשפיע עלינו ובסופו של דבר נועל את הקשר בינינו. היכולות והאפשרויות של אדם אחד מתחברות ומשלימות במדויק את היכולות והאפשרויות של אדם אחר בעזרת השימוש בשיטה הרוחנית, כלומר בזה שמזמינה את "האור המקיף".

ההשלמה ההדדית אחד של השני נקראת אהבה, השפעה הדדית, כאשר אחד מציע ונותן את ליבו והאחר ממלא אותו. לב, נקרא כל הרצונות המשותפים שלנו.

באופן עקרוני, בטבע הכול מוכן. לא צריך לשנות את הרצונות, לא צריך לשנות את התכונות שקיימות בכל אחד מאיתנו כחיוביות. כלומר, היכולת להשפיע והיכולת לקבל קיימת בכל אחד מאיתנו כבר בצורה טבעית.

הדבר היחיד שדרוש לנו, זה להשתדל לשלב אותם לפי השיטה הנכונה ואז "האור המקיף" יעזור לנו בזה. על ידי זה שנתחבר בינינו, אנחנו נתחיל לגלות תכונת קבלה ותכונת השפעה הדדית, שבעיקרון נקראת "בורא". כמו שאומרים, אנחנו עושים את הבורא מתוכנו, מתוך הכוונות שלנו. באופן כזה אנחנו יוצרים "כלי" או מקום, רצון נכון, שבו מגלים את התכונה הזאת.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס סנט פטרבורג, 12.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מפתח לאיחוד
האם אנחנו יודעים לאהוב?
אהבה באור הרצונות שמתעוררים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest