דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על פני כדור הארץ יש חיים!

על פני כדור הארץ יש חיים!

שאלה: כל מה שאתה אומר לאחר הכנס, כבר נתפס אחרת לגמרי, כהשגה חדשה. אבל מצד שני, קיים פחד, כי דרוש כוח שיחזק אותנו במה שהושג, וככל הנראה הוא יכול לבוא רק מתוך האיחוד שלנו. איך אנחנו יכולים להוסיף ולהגביר את התמיכה ההדדית?

תשובתי: בזמן האחרון אנחנו עברנו הרבה מאוד מצבים, הרבה שינויים, חווינו כל מיני מצבים קשים. ואמנם שהם נשכחים מהר בגלל התמיכה של כל החברה, אבל המהות של השינויים האלה היא מאוד משמעותית. וחוץ מזה, אנחנו עשינו הכנה טובה מאוד לכנס. זה פשוט פרגון מהשמיים שלפני הכנס הגדול בסנט פטרבורג אנחנו ערכנו כנס בקרסנוירסק, ורציתי שכולם יקנאו באלה שהיו נוכחים שם.

וזה באמת קרה. כולם רצו להגיע לאותו המצב של איחוד, בכך שהצטערו שלא הרגישו אותו ולכן התייחסו בכל הרצינות להכנה. לכן אנחנו השגנו את מה שהשגנו. ואני לא חושב שהיה הבדל כלשהו בין אלה שהיו בכנסי המראה, לבין אלה שהיו נוכחים במקום, בסנט פטרבורג, אם לשפוט לפי מה שהתרחש על המסכים ובכנס עצמו.

בפעם ראשונה אני ראיתי שאנשים התפזרו בסיום הכנס שמחים, כאילו שלא נפרדים. הם כבר לא היו צריכים להתחבק עם כולם ולבכות, כפי שזה היה בעבר. אף אחד לא בא אליי להתלונן על זה שיהיה לו קשה לחזור הביתה. אני נסעתי ואף אחד אפילו לא שם לב לזה. זה יפה, זה סימן טוב מאוד.

אנשים הרגישו שהחיים שלהם נמצאים בתוך הקבוצה, בתוך החיבור הכללי, ואילו אני רק בא ומעורר אותו מהצד. אני מסביר איך לבנות ולארגן אותו. אבל החיים עצמם מתממשים בתוך הקבוצה. לא אני עושה את הכנס, אלא אתם בעצמכם. ואתם השגתם כזאת עצמאות, שזה חשוב מאוד, ולכן קיבלתם שם כאלה הרגשות חדשות, התקדמתם למצב חדש.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 16.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
ועכשיו נוסיף מאמץ כפול!
גילוי שיטת החיים
דרגה חדשה של כנסים

One comment

  1. ליאורה לוק

    סוף סוף באים לינוק חלב קמעא קמעא …
    הגיע הזמן לשדרג את הסדנאות לדיון והעלאת שאלות ותשובות כדי לעשות בירורים בשיתוף פעולה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest