דף הבית / חינוך, ילדים / הסימפטום הקטלני של הקפיטליזם

הסימפטום הקטלני של הקפיטליזם

מאמר דעה של V. Katasonov, פרופסור לכלכלה, יושב ראש החברה הרוסית לכלכלה:

התוכנית של אירופה היא לעבור לריבית שלילית, וזהו סימן לשינוי מבני של כל המערכת הבנקאית של הקפיטליזם החמדני. שיעורי הריבית השליליים בפיקדונות הבנקאיים הם עדות לעצירת הכלכלה שהפסיקה להתפתח מבלי לקבל את תמיכת האשראי הדרושה מהבנקים, וכן בגלל מעבר הכספים מהסקטור הריאלי של הכלכלה אל השווקים הפיננסיים.

כיום הטפיל מצץ את כל המיצים מקורבנו וגוסס בעצמו, תוך כדי ניסיון להרוג את החברה יחד איתו. השיטות הכלכליות המסורתיות של ה"טפילות" מספיקות לעבוד. אנחנו עדים למעבר של העולם למודל פיננסי-כלכלי חדש. תיתכן החלטה "לאפס" את כל ההתחייבויות העולמיות הפיננסיות.

במודל החדש תפקיד הכסף יצטמצם מאוד, תיתכן הכנסה של שיטת ייצור בעלת אלמנטים של "עבדות", שבה התפקיד של הכסף הוא מינימלי. "המיליארד המלוכלך" ישרת את "מיליון הזהב" של הבנקאים. כמה מיליארדי אנשים נלקחים בחשבון בתוכנית השמדה גלובלית. לפנינו סכסוכים ומלחמות מול דיקטטורת הבנקאים, והמלחמה ביניהם תצא אל מחוץ לגבולות תחומי ההשפעה הרגילים. קודם כל, עלינו להבין, שהריבית השלילית היא סימן לזעזועים רציניים שעתידים לבוא על העולם.

התייחסותי: אין להטיל ספק, אלא רק בדבר אחד – אנחנו עדים לסוף ההתפתחות האגואיסטית של האנושות ולמעברה לשיטה חברתית-כלכלית חדשה, לחברה אינטגרלית של "הדור האחרון".

ידיעות קודמות בנושא:
היעלמותם של הבנקים הגדולים
נעצור את ההתקדמות הכלכלית!
ההיסטוריה חוזרת…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest