דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תמנעו מעצמכם תמיכה רוחנית!

אל תמנעו מעצמכם תמיכה רוחנית!

מתוך שיעור מס' 1, כנס קרסנויארסק

שאלה: האם מקובלים נשואים צריכים לעזור לאלה שלא נשואים למצוא לעצמם בת זוג?

תשובתי: אני סבור, שרצוי גם לגברים וגם לנשים להקים משפחה, על אף שיכול להיות שזה לא נמצא בתוכניות שלהם. זה שהאישה היום, שתמיד שאפה בעבר להקים משפחה, גם כן לא רוצה בזה, זוהי תוצאה של האגו המפותח או אפילו מפותח יתר על המידה.

האדם לא רואה שום טעם: "נו, אני אביא ילד, וכעבור עשר חמש עשרה שנה הוא יעזוב אותי, ומה הלאה?". אותו הדבר גם עם הבעל: "הקדשתי לו את כל חיי, ומה הלאה?".

לא, זה לא כך. אנחנו צריכים לבנות גם בפנים, וגם בינינו, וגם בכל העולם יחסים זהים. לכן צריך להשתדל לפעול במשפחה לפי אותו העיקרון שעליו אנחנו לומדים בחכמת הקבלה, ובהדרגה להשריש אותו. אז המשפחה תרכוש משמעות, כי זה בכל זאת אותו התא שממנו מתחילה גדילתו של האדם. הבעל והאישה צריכים לעסוק יחד בחכמת הקבלה ולהשתתף בקבוצה כתא אחד יחידי. כך גם הקבוצות, בכך שמתאחדות, צריכות להשתתף בקבוצה הכלל עולמית שלנו כתא אחד, והקבוצה הכלל עולמית, ביחס לכל האנושות, עד שכולנו ננעל למשפחה אחת. לכן הכול מתחיל מהמשפחה.

ואסור לזלזל במרכיב האגואיסטי הטבעי העיקרי הזה, צריך פשוט להעלות אותו לדרגה הבאה.

לכן אני סבור, שבכל גיל גבר ואישה יכולים להתחתן, לעבוד יחד ולהשתתף בקבוצה כאחד שלם יחידי. בזה הם ירגישו עד כמה שיתוף הפעולה הזה ביניהם הוא יעיל, מפני שבכל זאת, ספק אם ההתחייבויות הקבליות יתפסו אתכם בקבוצה כפי שהם יתפסו בבית.

זה שווה את זה, אני מדבר ברצינות. לכן על כל הרווקים לקחת לתשומת ליבם שהם מונעים מעצמם תמיכה רוחנית רצינית.

מתוך שיעור מס' 1, כנס קרסנויארסק, 14.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מפתח הזהב לפתרון הבעיות
המשפחה כמרכז הבריאה
השלישי אינו מיותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest