שתי שיטות של הפצה

מתוך שיעור הכנה לכנס בקרסנויארסק.

יש לנו שתי שיטות של הפצה, הפצה פיזית דרך מערכת הקשר הרגילה, ובה בעת, הפצה פנימית ברשת הקשר הרוחנית שמתגלה במידת היישום של השיטה האינטגרלית בינינו. ההצלחה שלנו תלויה במידה שאנחנו שואפים לכך שהמאמצים שלנו ייכנסו בצורה כלשהי למערכת הבריאה, ואז הם בהדרגה יוכלו להיכנס לתוכה.

לכן, העבודה הפנימית במערכת הבריאה, בחיבור בינינו ובין כל האנושות, צריכה להיות ראשונית, והעבודה החיצונית צריכה להיות משנית. ולאחר מכן, באופן פרדוקסלי, המערכת החיצונית המשנית תתחיל לפעול, כיוון שיזדקקו לשיטה שלנו. אם אנחנו נעבוד בינינו בצורה נכונה בקבוצות, הפעולות והמאמצים שלנו יתפשטו במערכת הפנימית. והאנשים מסביב פתאום יתחילו להרגיש איך לסדר את היחסים בזוגיות, במקום העבודה, בין המדינות, העמים, וכן הלאה. זה ימשוך אותם, הם יבואו אלינו, ישאפו לזה.

הרי, איך כל אחד מאיתנו פתאום הרגיש והבין היכן נמצא מקור הידע העליון הזה? אני באופן אישי חיפשתי את האמת בכל מקום, עד ש"במקרה" מצאתי אותה, כפי שהיה לי נדמה. אבל האמת היא שאין מקריות בעולם, כיוון שמהצד שלנו ישנו רצון מובהק בצורה כלשהי להוציא את עצמינו מדיכאון, ממבוי סתום, נראה שיש הכול אבל אין כלום. זה מצד אחד.

מצד שני, המורים שלי, בעל הסולם והרב"ש, ניסו להפיץ. וקרה כך שהכוח הפנימי שהם ניסו להכניס למערכת הבריאה השפיע עליי. לכן אני התקדמתי לעברם, כמו מטען בשדה אלקטרומגנטי שמתקדם למקורו. וכך כל אחד מאיתנו.

אנחנו צריכים להבין שהדבר העיקרי הוא האיחוד בינינו. אנחנו מקדישים זמן רב ומאמץ להפצה, אבל העיקר זו ההפצה בינינו. עכשיו הקבוצות עוסקת בעיקר בהפצה חיצונית.

אבל אם אנחנו לא נהיה מוכנים להפצה פנימית, אנחנו לא נגיע לשום מקום. בעולם הרוחני, הכול קשור: תחילת המעשה בסופו, וסוף מעשה במחשבה תחילה. ניתנה לנו ההזדמנות להגיע לשיטת התיקון, ההתעלות, מפני ששאר האנושות זקוקה לזה. במערכת אינטגרלית אתה נחוץ לאחרים – כל אחד זקוק לכולם, וכולם זקוקים לכל אחד, הרי זוהי מערכת אנלוגית הקשורה בצורה הדדית, ולכן אין לנו שום ברירה אחרת. אסור לנו אפילו לחשוב בצורה אינדיבידואלית.

אם אנחנו מתנתקים מהמחשבות הרוחניות, אנחנו מייד צריכים לחשוב על ההתקרבות בינינו, כלומר, על הבסיס, על המצע, שעליו יכול להתממש החלום שלנו – המצב העליון. אנחנו צריכים לחשוב מצד החומר, על מה הוא יתגשם, על איזה נשא. והנשא הוא החיבור הכללי בינינו. כמו כן, עם כל העולם.

מתוך שיעור הכנה לכנס קרסנויארסק, 13.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אחראי על האנושות
אנחנו והעולם בשלב הנוכחי
הגישה אל הרשת הפנימית היא לפי הרצון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest