דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / ה"עשירייה" היא מפתח להרגשת העולם העליון

ה"עשירייה" היא מפתח להרגשת העולם העליון

שאלה: האם אדם שמשתתף בעבודה של ה"עשירייה" הפיזית, יכול להימצא בו זמנית גם בעשירייה וירטואלית?

תשובתי: ודאי, אם יש לו לזה זמן, כי בעיקרון זה לא משנה באיזו עשירייה אתה נמצא.

כאשר אני יושב בין התלמידים שלי, אני לא רואה את פניהם ולא זוכר את שמותיהם, אלא פשוט מרגיש אנרגיה מאנשים, וזה בשבילי העיקר.

אם הייתי נמצא באיזו שהיא עשירייה, אז בשבילי לאנשים האלה לא הייתה שום משמעות בפני עצמם: לא צורתם החיצונית, לא השם שלהם, כי מה שחשובי לי זה הפוטנציאל האנרגטי הרוחני הפנימי שלהם, דווקא זה מה שמורגש מכל אדם.

ולכן העשיריות תתפוגגנה בהדרגה, מפני שהאדם יפסיק לראות בתוכן דמות של כל אחד. בדיוק כמו נניח, בחיי הנישואין, שכאשר אתה חי שנים רבות עם האישה, אתה מפסיק לראות את דמותה הפיזית, ותופס אותה בעיקר באופן פנימי.

דווקא זה מה שצריך לקרות איתנו. ואחר כך, העשיריות יאבדו את תוקפן הפיזי. אתם תוכלו להצטרף, להתערבב ולהתחבר לקבוצות של עשרים או של מאה אנשים, זה לא משנה. החיבור בעשיריות בשלב הנוכחי דרוש כדי לעזור לנו לצאת מעצמנו במקצת, להתחיל להבין איך להתחיל להתאים את עצמנו לאחרים.

לכן אנחנו אומרים לאדם: "זהו שדה הפעילות שלך, אתה צריך להתאקלם בתוכו ולא לברוח!". וכאשר הוא יבין שהעשירייה בשבילו זה המפתח ליציאה מתוך עצמו, להרגשת העולם העליון, אז כבר לא יהיו לו שום בעיות, הוא ירצה להתחבר, להיות כרוך עם כל יתר החברים.

כדי להתחיל להרגיש את היציאה מתוך עצמו, האדם צריך לעבוד דווקא עם העשירייה שלו שמאורגנת בצורה מדויקת, שממנה לא תהיה לו אפשרות לברוח. טוב לו או רע לו, נוח לו או לא, הוא יודע שזה שלו וזהו. לכן אני הגדרתי בצורה כל כך מדויקת את העשירייה כמשהו קדוש!

ובהמשך זה לא יהיה. אבל "ההמשך" הזה יגיע רק לאחר שהעשירייה תהפוך להיות הכול עבור כל אחד, והוא יבין עד כמה היא יקרה לו, כי דווקא זה הוא האמצעי לצאת מתוך עצמך אל העולם העליון. אז האדם כבר יוכל להרחיב את המעגל שלו.

מתוך שיעור "יסודות הקבלה", הכנה לכנס קרסנוירסק, 02.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מ"אנחנו" ל"אחד"
כל הכנס, זו "עשירייה" אחת
משקפיים לתיקון הראייה הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest